sobota, 30 stycznia 2016

Zapowiedź

Ona - kobieta po trzydziestce, z ustabilizowanym życiem. Niczego jej nie brakuje, lubi swoje życie, ale pewnego dnia postanawia pójść za impulsem, kolejnym w jej życiu... Jeden mały krok, który może zmienić jej życie, przewrócić utarte schematy i wprowadzić ją w aspekty życia, jakich nie znała i nawet nie odważyła się o nich marzyć, czy choćby myśleć.
On - starszy od niej ponad 20 lat, z bagażem doświadczeń i iskrą pasji, która rozpala wszystko. Ją również. Zarażający entuzjazmem tak mocno, że...
No właśnie, że co? Co może połączyć tych dwoje? Szczegóły wkrótce, a wy możecie zgadywać.

11 komentarzy:

  1. Czasem życie tworzy takie historie, że wszelkie książki wydają się miałkie i jałowe ;-) Myślę, że Kasia jest właśnie w przededniu takich zdarzeń ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok....to czekam na szczegóły!

      Usuń
    2. Człowiek tu dba o anonimowość, a przychodzi taki, nie dość, że sam anonimowy, to jeszcze imieniem rzuca ;) i co ja mam z Tobą zrobić? ;)

      Usuń
  2. Rozumiem, że idziesz do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój bezpośredni szef jest ode mnie niewiele starszy, a wychowawczy mam do marca 2017. Pudło ;)

      Usuń
  3. A ja nie wiem, więc też milczę ;)))

    OdpowiedzUsuń