czwartek, 7 stycznia 2016

Kolęda i CUD.

Jutro ksiądz do nas przychodzi. W związku z tym Osobisty wziął home office, bo w tamtym roku próbował wychodzić wcześniej z pracy i na próbie się skończyło. Akurat on miał wyjść, jak ksiądz od nas wyszedł :P bo się spieszył i był wcześniej. Do tego Córa była w przedszkolu, a Syna musiałam budzić, bo w aucie spał i się bałam, że mnie ksiądz okrzyczy za zostawianie dziecka, a serio, to że się obudzi, a ja nie zobaczę, bo będę z księdzem gadać. A to były czasy, że się budził przy wyjmowaniu z auta. Przy okazji nam dom poświęci.
Przytyło mi się. To znaczy na wadze nie widać, ale na spodniach narciarskich tak. Więc przechodzę na dietę CUD - Cholera, Unieś Dupę. Wczoraj miałam zacząć, Osobisty chce ze mną ćwiczyć, mieliśmy nawet wybrany program, ale... Głupia jestem i w łeb mi się należy, więc ten kto może, może mi dać :P zrobiłam focha :P bo ja nie będę, bo się wstydzę i w ogóle nie będę ćwiczyć. Jessoooooo.... Bolało? Musicie tak walić? Zaczynam więc dziś, w sensie, że noworocznie zaczynam, bo do klubu jadę po raz pierwszy w tym roku, a jutro nie ma przeproś, ćwiczę z nim. I obiecuję donieść o tym, czy mi się udało, czy znowu uciekłam. No dobra, dam znać, ze to zrobiliśmy i już. A jak nie, to już zbiorowe w łeb poproszę. Bo naprawdę czas na CUD.

11 komentarzy:

  1. Cholera Unieś Dupę - uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko bede wstanie noge uniesc to ci no;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do głowy nie dostaniesz a tyłka nie kop bo się nie uniesie :P

      Usuń
  3. Od dwoch dni unosze i...wszystko mnie boli- odkrylam miesnie o ktorych istnieniu nawet nie wiedzialam :)
    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wczoraj unosiliśmy, bo mój klub odwołał zajęcia. Tyle ze ja nic nie czuję;) za lekki trening dla mnie już. Nie mam nic na poczcie. Wyślij na silmiriel@tlen.pl

      Usuń
    2. Ok, zrobione!
      Ja sportowy leniwiec wiec pare brzuszkow mnie juz rozwala ;)

      Usuń
  4. Jak nic podoba mi się ta Cholera Unieś Dupę. Muszę zastosować.
    Tez ma jutro księdza na kolędzie i Mężaha, ole 180 km ze stolicy nie okaże się nie do pokonania do wieczora (tak dyspozytor i ich straty).

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, super! CUD- uwielbiam Cię za ten skrót :D

    OdpowiedzUsuń