wtorek, 12 stycznia 2016

Czytelniczo

Pojawiła się nowa strona na blogu. Dotyczy moich czytelniczych osiągnięć, a powstała dlatego, że Panti pokazała mi wyzwanie przeczytania 26 książek w tym roku. Oczywiście na FB w ramach odpowiedzi na wyzwanie 56 książek. Bo ma się małe dziecko, to mniej, ja mam dwójkę, ale nie dzielmy już na pół. Podzieliłam kategorię na moje i dzieciowe czytadła, bo jednak to też czytanie i zobaczymy, ile wyjdzie. Przynajmniej będę mieć motywację. Mniej kompa i komórki, więcej czytania. Przy okazji zobaczycie, jakie książki czytuję :)

2 komentarze:

  1. Ja się nie podejmuję wyzwania, bo mimi szczerych chęci coś zawsze staje na drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja być może podejmę wyzwanie :) Dużo czytam, ale czy mieszczę się w 56 książkach rocznie? Pewnie tak, ale warto to sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń