piątek, 29 sierpnia 2008

Fiesta

        Dziś świętuję :) Za pieniądze jeszcze nie zarobione, ale już pewne jak to, że jestem kobietą. MAM PRACĘ!! Opiekuję się maluszkami w towarzystwie przesympatycznych kobietek. Coś na kształt prywatnego żłobka, opartego na pedagogice zabawy, pedagogice Marii Montessori oraz metodzie Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. Wiem, mądre, ale ja wiem o co chodzi, a Wam powiem, że chodzi o coś, co na studiach popierałam i co mi się podoba ideowo i praktycznie. Czyli: JESTEM ZACHWYCONA  hehe 

13 komentarzy:

  1. Zycze ci mile spedzonych chwil na pilnowaniu maluszkow ,mam nadzieje ze nie trafisz na lobuziaka ,moze byc nawet fajnie taka mala grupka dzieci pozdrawiam .Na znajomych masz odpowiedz Sabi

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Maturzystka2oo930 sierpnia 2008 14:00

    No to gratuluje i życze miłej pracy :) Najważniejsze jest bowiem to by robić to co się lubi :) Pozdrawiam (maturzystka2009)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Już mam łobuziaka, ale jest kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) A jak jeszcze płacą za to, co się lubi to jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zerknij na msna, gratuluje pracy, sciskam

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAA....M.M.!?MIAŁEM O NIEJ KIDYŚ PRZEPOMWĘ NA STUDIACH ;]]

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę Aniołku - czyli robisz to co lubisz;) I tak trzymać! Cieszę się razem z Tobą;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) podwójnie

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Zastanawia mnie, czy zawsze krzyczysz w komentarzach? O Caps Locka mi chodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. ~nigu.blog.onet.pl1 września 2008 09:27

    Angel gratuluję :) I witam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ZA CO TEN KOPNIAK?JA NIE KRZYCZĘ...LUDZIE MAJĄ POPRZESTAWIANE WE ŁBACH BO OD KRZYCZENIA SĄ WYKRZYKNIKI =]

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i witam znów :)

    OdpowiedzUsuń