poniedziałek, 11 sierpnia 2008

Wielka miłość nie wybiera, wielka miłość, wielka siła...

            Ostatnio nie szło jak z płatka. Niedomówienia, źle zrozumiane słowa i intencje, dużo smutku, pretensji i niezrozumienia. W końcu pękło, kłótnia.

            A wczoraj…W końcu wyjaśnienie, takie solidne, szczere. Potem spacerek, na nim rozmowa jak dawniej, spokojna, zwariowana, taka nasza. Trzy godziny włóczenia się po lesie,dużo przytulania, czułości i piękna. Takiego między nami, uśmiechu, błysku w oczach i radości. W domu przygotowania do grilla. Przykleiłam się do mojego Skarbka i odkleić nie chciałam, ale w końcu mnie przekonał, jak prawie zostaliśmy głównym daniem na tym grillu.

            Czuję się szczęśliwa. Na nowo zakochana, rozkochana i rozanielona. Bo „wielka miłość nie wybiera”. Na mnie spadła półtora roku temu i trwa… Oby wiecznie.

11 komentarzy:

  1. Mnóstwa szczęścia we dwoję, wielu wspaniałych chwil życzę już na zawsze ;) Miłość to coś pięknego... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~nigu.blog.onet.pl11 sierpnia 2008 16:35

    Nie pzoostaje więc nic innego jak pogratulować i życzyć jak najmniej tych złych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak bardzo sie ciesze ze jest u was jak dawniej .Cholercia chyba nie ma zwiazku bez jakis klotni ,potyczekwidzisz u mnie moge tak to powiedziec ze byla to ,,glupia sytuacja,, teraz razem z Marcinem staramy sie [no moze on wiecej sie stara bo to on narozrabial ] ale ja tez chce aby nasz zwiazek umocnil sie jeszcze bardziej i byl bardziej mocniejszy zapewne juz wiesz kto tak namieszal ale ja juz jej nie osadzam chociaz ona do konca jeszcze chyba nie skonczyla swojej gierki jednak Marcin mowi mi o wszystkim co dotyczy jej jesli chcialabys wiedziec wiecej napisze ci w znajomych .Pozdrawiam Sabi i Karinka papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma związku bez wad i kłótni, ale umiejętność ich rozwiązywania jest siłą tegoż związku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawilam wiadomosc na znajomych -kuzwa przepraszam ze tak pisze ale szlak mnie trafia bo widze ze ona idzie tropem moich znajomych z bloga nawet tutaj trafila jestes juz 4 osoba do ktorej sie przykleila nie wiem o co jej chodzi dobra bo sie rozlece z nerwa chyba zmienie haslo jak co to ci zapodam na znajomych Sabcia

    OdpowiedzUsuń
  7. bo to właśnie chodzi to, by rozumieć się bez słów, a jednocześnie rozmawiać, rozmawiać... no i dużo tego... no wiesz... tego, co najważniejsze... :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. 55 yr old Health Coach I Hobey Shimwell, hailing from Levis enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Inline skating. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Esprit. przeczytac, co powiedzial

    OdpowiedzUsuń
  9. 50 year old Senior Developer Standford Newhouse, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Parasite and Rock climbing. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Mercedes-Benz SSK Roadster. najlepsza strona

    OdpowiedzUsuń