niedziela, 3 sierpnia 2008

O Pyromachinie i obłych, długich kształtach

            My to chybajakiegoś pecha mamy. Imprezę sobie wymyśliliśmy, to znaczy nie my wymyśliliśmy,ale chcieliśmy iść. Pokazy pirotechniczne, to jest coś, ale coś jak nie pada. Itu pech rzeczony, bo oczywiście nad Grodem Kraka się zachmurzyło i popadywało.Ale z cukru nie jesteśmy, poszliśmy.

            Przyznamsię szczerze, jak kaskader miał skoczyć z tych 40 metrów, by bić rekordPolski to mnie osobiście serce stanęło. Brawa wielkie dla tego Pana MarkaSołka.

            Deszcz miałjedną zaletę, było mniej ludzi i coś było widać. Pokazy akrobatyczne wzbudziłykolejną fazę mojego zachwytu, niezakłóconego nawet obijaniem się o moje nogidługiego, obłego, różowego kształtu o średnicy jakichś 5 centymetrów,popularnie zwanego balonem. A co niby pomyśleliście?

            Potemjeszcze odbicie statuetki Feniksa i … odwrót do samochodu bo deszcz niemiły sięzrobił i znów zaczął lecieć z nieba. Ja lubię jak faceci na mnie lecą, ale bezprzesady.

            Siedzieliściekiedyś w altance ogrodowej w nocy i po deszczu? Ten odgłos spadających kropel,odbijających się od dachu, potęgowanych przez ciszę nocną. I ukochane ramięukochanego Mężczyzny obok…



p.s. Jeżeli ktoś uważa, że zakupy z mężczyzną są niewykonalne to mu współczuję. Dzięki obecności Mężczyzny w sklepie wzbogaciłam się o przecudną spódnicę i parę par pięknych stopek :)

6 komentarzy:

  1. ~nigu.blog.onet.pl4 sierpnia 2008 14:48

    MOżna z facetem jak mu się nigdzie nie spieszy;0

    OdpowiedzUsuń
  2. No ale można :) A ten błysk w oku... lepszy niż lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Maturzystka2oo95 sierpnia 2008 10:15

    Jejku jak romantycznie z tą altaną... marzenie... :) A z facetem da się robić zakupy :) Przeżyłam już to kilka razy i wcale nie było tak źle, tylko oboje byliśmy bardzo bardzo zmęczeni :) bo kto mądy chodzi 4 godziny chodzi ponad 4 godziny po galerii handlowej? :P Pozdrawiam (maturzystka2009)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle to nawet ja nie przetrwam w galerii :P A altana... uroki posiadania wolnostojącego domu i ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z mezczyzna tylko na zakupy! oni zawsze mowia prawde:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej niż koleżanka, bo im zależy żeby kobieta ładnie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń