piątek, 27 marca 2020

U lekarza

Pan doktor zadzwonił do mnie tuż po 18, jak było umówione. Dokładnie mnie wysłuchał, zadał parę pytań i jak usłyszał, że moja temperatura wynosi 35.8 to od razu wypisał opiekę nad zdrowym dzieckiem dla Osobistego. Bo ja muszę mieć jak odpocząć. Chwała mu za to, bo sama rozmowa z nim wycisnęła ze mnie siódme poty. Dał też kody do apteki, Osobisty był, zapłacił, jak za woły i na podstawie tego kodu i mojego PESELu wykupił. Nawet mi się to podoba, e-recepty naprawdę są ułatwieniem.
Dziś mi ciut lepiej, temperatura skoczyła do 36.2. Choć nadal zgrzypię, jak stary traktor.

1 komentarz:

  1. 23 yr old Geologist II Glennie Durrance, hailing from Shediac enjoys watching movies like Aziz Ansari: Intimate Moments for a Sensual Evening and Dance. Took a trip to Madara Rider and drives a Mercedes-Benz SSK Roadster. sprawdz

    OdpowiedzUsuń