wtorek, 2 lutego 2016

Zapowiedź - rozwiązanie

Nie umiem Was dłużej trzymać w niepewności, bo sama nie mogę wytrzymać ;)
On jest pisarzem. Człowiekiem z ogromnym urokiem i cudownym poczuciem humoru, podobno w dole twórczym, z którego ktoś miał go wyciągnąć. Operujący słowem pisanym tak, że zapach czuć, kolory widać, a emocje się udzielają. Jest też Anonimem z notki Zapowiedź. Jak się więc domyślacie, ona jest mną.
Co nas połączyło? Paryż ;)
A tak dokładniej, chodząc po różnych stronach natrafiłam na udostępniony apel o pomoc w wyjściu z doła. Zastanawiając się pół dnia, w końcu jednak napisałam. Skończyło się na tym, że zostało mi zaproponowane wspólne napisanie książki. Działamy więc od paru dni, a ja unoszę się leciutko nad ziemią, a entuzjazm aż ze mnie kipi. A piszemy coś, co dzieje się w Paryżu.
Współpracuję z Markiem Meissnerem, autorem Rzeki zapomnienia i Nieznanego Przykazania, czerpiąc z jego wiedzy, entuzjazmu i doświadczenia. Ucząc się, próbując i czerpiąc z tego ogromną radość.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Już widzę taką scenę, na półce u mnie Wasze ksiązki, przychodzą znajomi i mówię: "A wiesz tą dostałam od autorki z dedykacja, a tą napisała moja znajoma i tą też, a tamta to bestseller i też znam tą dziewczynę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękna wizja :) teraz trzeba jej sprostać ;)

      Usuń
    2. Do dzieła dziewczyny, do dzieła :) Ja półkę już upatrzyłam więc czas ją zapełnić :D

      Usuń
  2. Wspaniale. Nic tylko gratulować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Cudowne wiadomości! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. (Klaszcze w dłonie i podkskakuje)

    Będzie super, czuję to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!! Ale informacja!! Czekam wiec na dzielo :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń