wtorek, 3 czerwca 2008

Zagubiony Książę

    Jak dodać skrzydeł osobie, której je podcięto. Jak zapewnić, że jest coś warta, gdy jej wiara tak daleko nie sięga, a słowa są niczym. Kiedy przeszłość warunkuje przyszłość i każdemu krokowi towarzyszy strach, że znów będzie coś nie tak. Pełni obaw, nadziei i strachu przed tym, że marzenia się nie spełnią, albo wręcz przeciwnie, spełnią się a potem... Ciągłe wątpliwości, analiza faktów, nawet tych, które jeszcze się nie zdarzyły. Wciąż od nowa zapytanie siebie samego "Co będzie jak..." Czasem zostaje tylko wiara ludzi z otoczenia. Czy starczy? Przekonam się.

"Więc dalej idź, mój zagubiony książę.
Szukaj szczęścia, ja wiem, że odnajdziesz je.
I odzyskasz swe zagubione sny,
Bo nie jesteś sam ... i nie jesteś zły..."
Farba Zagubiony Książę

9 komentarzy:

  1. A co to aniolka dopadl taki dziwny nastroj co ? prosze o jakas pozytywna notke buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. To wbrew pozorom pozytywna notka :) Dla Przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh jak wątpliwości kochają kobiety. i to z wzajemnością. Ja nie mam marzeń ani planów. Zabrał je ze sobą. Więc de facto żyję z dnia na dzień na nic nie czekając,nie liczą,nie mając nadziei. Poznałam ludzi,którzy pokazali jak żyć bez wiary. Jak nie zwariować gdy już nie ma nikogo i nic. Dlatego zawsze się da,choć czasami to jest najgorsze co może nas spotkać. Czasem łatwiej sie poddać i...nie robić nic. Fancy dziś słoneczko przygrzało,więc pewnie pieprzy od rzeczy:] Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie głupoty, bardzo mądrze piszesz. Ale czasem warto wrócić do życia, może nie do marzeń, ale do życia, a marzenia przyjdą same :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bo nikt nie jest ZŁY... ZŁA po prostu NIE MA, nie istnieje... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. im więcej razy to czytam, to czuję się jak ktoś w tym poście...może w koncu kiedys i mi uda sie odzyskać marzenia?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj aniołku chyba nie potrafisz tak jak ja zaufać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ufam, w siebie, i w ludzi, których kocham

    OdpowiedzUsuń
  9. 27 year-old Software Engineer IV Fianna Saphin, hailing from Picton enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Cabaret. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a MX-6. zobacz

    OdpowiedzUsuń