wtorek, 15 września 2015

Śpieszmy się kochać ludzi...

Na śmierć nie ma dobrego czasu. Zawsze przychodzi nie teraz, niechciana, nieproszona... Zawsze za wcześnie.
Wczoraj weszłam na FB i zobaczyłam linka udostępnionego przez jedną ze znajomych. A tam... Artykuł wspomnienie o... mojej znajomej z liceum. Z klasy wyżej. Gosia była zawsze pogodna, "normalna", zdecydowanie sprawniejsza, niż większość z nas, równolatków. Była... Dowiedzieć się o śmierci kogoś z portalu społecznościowego, koszmar... Płacz, niepohamowany, bo za wcześnie, bo jak to, bo nie teraz...
Dziś jadę na pogrzeb.
A Was zostawiam z refleksją o niej, autorstwa mojego szefa:

Niepokonana Niepełnosprawna

2 komentarze:

  1. Czytałam wczoraj, po tym jak Ty udostępniłaś i też się popłakałam, choć przecież nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Łza się w oku kręci... Wyrazy współczucia. Z całego serca.

    OdpowiedzUsuń