sobota, 10 listopada 2012

Nominacje

Nazbierało mi się zaległości w zabawach blogowych. Dostałam trzy nominacje:






"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował."

Serdecznie dziękuję każdej z Was, która mnie nominowała, ciepło mi się na sercu zrobiło.

A teraz do odpowiedzi maszeruję.

Pytania JoAnn:

1. Co robisz w deszczowe popołudnie?
To zależy od tego, co robi Córa. Jak nie śpi to jakoś organizujemy sobie czas, czytamy, śpiewamy, tańczymy i czytamy, a jak śpi to ja czytam. Coś poważniejszego od Pocahontas.

2. Jaki kolor dominuje w Twojej sypialni?
Sypialnia to mocne słowo, bo mamy kącik sypialniany teraz głównie niebiesko żółty, bo taki mamy kocyk do przykrywania. A nasza sypialnia będzie biała z beżowymi, kremowymi i miodowymi akcentami.

3. Jaki jest Twój ulubiony deser, który sama potrafisz przyrządzić?
Budyń

4. Jaki był najgorszy prezent jaki w życiu dostałaś?
Nie ma takiego, jestem zadowolona ze swoich prezentów.

5. Jaki jest samochód Twoich marzeń?
Honda Civic z oszklonym przodem. Czarna. I naiwny do mycia jej.

6. Dokąd chciałabyś się wybrać na wakacje marzeń?
Do Japonii.

7. Najbardziej kobiecy element garderoby?
Koronkowa bielizna.

8. Co byś chciała znaleźć pod choinką w najbliższe święta?
Kupon rabatowy na wykończenie domu. Tak z 70%. Ot, przyziemne marzenie ;)

9. Czego nie robi Twój partner, co chciałabyś żeby w końcu zrobił?
Nie ściera kurzu u siebie na biurku w myśl zasady, że jego żyjątka już wymyśliły koło.

10. Jakimi językami się posługujesz?
Angielskim francuskim dość kulawo i rozumiem hiszpański, ale ni w ząb nie umiem nic powiedzieć.

11. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Żyj tak, aby Twoim epitafium było "Nie żałuję"


Pytania Kociej Damy:

1. Muzyka w głośnikach czy słuchawki na uszach?
W głośnikach.

2. Twój największy sukces?
Dach na domu, choć to nasz sukces, a mój? Jasełka z moimi podopiecznymi uświetniające rozdanie nagród za najładniejszą szopkę.

3. Słodkie lenistwo w domu czy wycieczka za miasto w piękny słoneczny weekend?
Zdecydowanie wycieczka :)

4. Gdzie widzisz siebie za dziesięć lat?
W naszym salonie, na sofie, z książką w ręku, patrzącą na dzieci w ogrodzie. Chyba się rozleniwiłam. Ale gdzieś tam się pałęta myśl o tej samej pracy, którą mam teraz.

5. Książka czy film?
Książka. Kocham szelest kartek. I własną wyobraźnię, a nie narzucony szablon.

6. Herbata czy kawa?
Herbata. Tylko i wyłącznie.

7. Czym czasami zaskakujesz samą siebie?
Pędem do sprzątania.

8. Róża czy frezja?
Frezja.

9. Złota rybka i jedno, jedyne życzenie. Jakie?:)
Być z Osobistym do końca życia, długiego życia.

10. Lubisz zwierzęta?
Bardzo, każde przygarnę, czego efektem jest Dezerter.

11. Lubisz modę?
A to zależy, co jest modą, bo jak moda z wybiegów na ubrania z papieru toaletowego, to nie, ale jak coś gustownego, to tak.


Pytania Marty:

1. Ulubiona książka?
Cień Wiatru, a zaraz za nim wiele innych, m.in: saga Nieśmiertelni Alyson Noel, saga Szeptem Becci Fitzpatrick, Opowieści z Narnii Lewisa, jego też Dopóki mamy twarze, Wiedźma Pani Gromyko... (pewnie dojdą książki cudownej Joanny Opiat-Bojarskiej, jak tylko wpadną w moje łapki, tak, to reklama)

2. Ulubiony film?
Hm... Nie mam jednego, mam totalny misz masz: Zielona Mila, Wywiad z Wampirem, Pretty Women, Leon Zawodowiec, Siedem, Lektor. Każdy cenię za coś innego, kolejność jest więc przypadkowa.

3. Ulubiony serial?
Nikita.

4. Gdybyś miała/miał syna miałby na imię?
Piotr

5. Gdybyś miała/miał córkę miałaby na imię?
Natalia, ale chcę synka ;) no i nie wiem co Osobisty na to.

6. Ukochane miasto?
Kraków

7. Autorytetem dla Ciebie jest?
Nie mam konkretnego autorytetu. Cenię wielu ludzi za to, co mówią, ale z nikim nie wiążę nic na stałe.

8. Gdy masz problem to kogo prosisz o radę?
Osobistego.

9. Wolisz kupować ubrania czy książki?
Książki, to oczywiste, jestem pożeraczem.

10. Gdybyś wygrała/wygrał w Lotto 50 milionów to przeznaczone zostałyby na?
Prozaicznie, na dokończenie domu, kupno działki i mieszkania. Na przyszłość.

11. Ulubiony aktor?
? O jaaa... no nie mam. Choć nie, wróć, Morgan Freeman.


A oto moje pytania:

1. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
2. Zastajesz partnera w niedwuznacznej sytuacji z przyjaciółką. Komu wybaczasz?
3. Kino, czy teatr?
4. Wymarzona praca.
5. Masz umrzeć jutro, co robisz?
6. Kogo lub co zabierzesz na bezludną wyspę?
7. Znajomość przez Internet to...?
8. Związek na odległość to...?
9. Czy jest coś, o czym nie należy mówić partnerowi? (niekoniecznie coś, co się zdarzyło, możecie dać się ponieść fantazji)
10. Najbardziej boję się...?
11. Wielu znajomych czy jeden przyjaciel?


Do zabawy nominuję, kolejność przypadkowa:
Moniqę
Smoczycę
Szyszkę
Szczęśliwą Żonę
Kwiatuszka
Panti, czyli z zapachem wanilii we włosach
Ken.G
i każdego, kto ma ochotę :)


Najpierw napisałam, potem poszłam na blogi i oto pytania od nominowanego też przeze mnie Kwiatuszka, nominację zostawiam:

1. Miejsce, które w jak najszybciej chciałabyś zwiedzić.
Jak najszybciej? Kazimierz Dolny, znów.

2. Ulubiona pora roku.
Każda, każda jest wyjątkowa.

3. Książka, która na długo zapadła Ci w pamięci.
Dopóki mamy twarze

4. Masz jakąś fobię?
Arachnofobia czyli przed pająkami, to jest to...

5. Najbardziej lubiany smak lodów:)
Hm... Dobra, dobra, już ugrzeczniam myśli, pistacja

6. Ulubione kwiaty.
Fiołki, konwalie i fioletowe eustomy od dnia ślubu

7. Jakie trzy życzenia skierowałabyś do złotej rybki?
Żeby budowa domu nie zabiła naszego małżeństwa, żeby Córa była zdrowa, i byśmy szybko skończyli dom

8. Jakiej czynności domowo-porządkowej nie lubisz najbardziej?
Prasowania

9. Jesteś uzależniona od kilkukrotnego wchodzenia dziennie na portale społecznościowe?
Nie

10. Ranny ptaszek czy śpioch. Co bardziej do Ciebie pasuje?
Teraz, śpioch... tylko mi nie jest dane.

11. Twoje motto życiowe.
Żyj tak, aby Twoim epitafium było "Nie żałuję"

8 komentarzy:

  1. DZIĘKUJĘ ZA ZAPROSZENIE MNIE DO ZABAWY OCZYWIŚCIE SKORZYSTAM :) JAK ZNAJDĘ CHWILĘ :) W NIEDZIELNE POPOŁUDNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że szyszka to ja? :) dziękuję Angel, ciekawa zabawa, odpowiem na pytania najlepiej jak potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, mam motywację, żeby wyrobić się szybciej z pisaniem artykułów :))) Może nawet dziś mi się uda odpowiedzieć. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie było Cię poznać znowu trochę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi :)
    Rzeczywiście pozwalają mieć wrażenie, że trochę lepiej Cię poznałyśmy.
    GBS-ka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dochodzę do wniosku, że ten cały Liebster to taka współczesna forma "Złotych myśli". Tylko pytania się zmieniają...
    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń