czwartek, 4 września 2008

Plan dnia

        Mój plan dnia teraz jest bardzo prosty. Wychodzę z domu o godzinie 6.15, wsiadam w busa i jadę do pracy na 7.30. Potem dzieciaczki, dzieciaczki, dzieciaczki  żaba Kończę o 16.30 i idę na busa, by na 18 wrócić do domu. Szybko jedzonko, trochę odpoczynku. W busie książka, by nie skretynieć na starość. Nie jestem zmęczona, wkręciłam się w to nadzwyczaj szybko. I tak sobie pomyślałam, że przecież powinnam, bo wcześnie wstaję, w pracy raczej nie mogę liczyć na dłuższy odpoczynek, wciąż w ruchu. A jednak nie. Ale doszłam do tego, czemu się tak dzieje. Jak jeździłam na studia to cały dzień spędzałam na uczelni, do tego przerwy, wciąż na wysokich obrotach zarówno fizycznie jak i umysłowo, a tu mogę odsapnąć. No i mi ciepło, mogę sobie zrobić herbatki itd. Prawie jak w domu, tylko z troszkę liczniejszą rodziną  język2  I po tygodniu z pełną świadomością stwierdzam, że podoba mi się tam.

8 komentarzy:

  1. ~http://carmelitana.blog.interia.pl/4 września 2008 22:58

    Przecież o to chodzi - aby praca cieszyła :) oby jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ze ty sie cieszysz bo to podstawa aby w calosci oddac sie pracy a tym bardziej przy dzieciach pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ~nigu.blog.onet.pl5 września 2008 09:24

    Cieszę się, że robisz to co Ci się podoba, a jak jeszcze z uśmiechem na twarzy wchodzisz do pracy i tak Cię widzą to wierz mi Twoje notowania pójdą drastycznie w górę, i po gazetach będą Cię ściągać do innych miejsc pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Maturzystka2oo95 września 2008 19:43

    No to super :) Pozazdrościc tylko. Przede mną jeszcze rok szkoły i potem studia. Czyli do pracy pójde zapewne dopiero za jakieś 6-7 lat. Fajnie to mieć taką satysfakcjonującą i miłą pracę :) Pozdrawiam (maturzystka2009)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że podstawa :) Inaczej można zwariować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, dobrze by było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc na razie nie ma co myśleć o pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli praca jest naprawdę fajne to łatwo się w nią wkręcić:))) Ciesze się , że znalazłaś to co lubisz:)

    OdpowiedzUsuń