czwartek, 17 stycznia 2008

Informacja

Uprzejmie donoszę, że:

a) blog niniejszy jest osobisty, przedstawia moje poglądy, pod którymi się podpisuję i każdemu powtórzę;

b) autorka ma Kasia na imię i jakkolwiek chciałaby mieć inaczej, to w dowodzie tak widnieje i nic się z tym nie da zrobić;

c) blog Trzy Kobiety, jakkolwiek mi bliski, nie jest od początku mym dziełem, a podpis Grzesznica pochodzi od mojej poprzedniczki i został zaanektowany na potrzebę nie wprowadzania zamieszania;

d) czytanie ma w domyśle czytanie ze zrozumieniem, o co podejrzewam osoby powyżej 18 roku życia, a blog dla takich przeznaczony, więc upraszam o nie zanim mi ktoś błąd lub kłamstwo wytknie.

Dalsze litery na razie pozostają tajemnicą i mam nadzieję, że ich nie dopiszę.

10 komentarzy:

  1. Bron swych pogladow i tozsamosci, wszak one o Tobie swiadcza.Jesli kochasz teraz i czujesz ze to prawdziwa milosc to wspaniale. Niewazne co bylo, niewazne co bedzie zyc trzeba chwila. Sekret ci pomoze, tylko pomysl czego pragniesz.....a innym sie nie przejmuj.....ot kazdy ma swojego "robalka" co go gryzie hahaha (pozdrawiam Robalka co nie gryzie) Zauwazylam ze wstawilas linke do mojego bloga, bardzo mi milo ze tam bywasz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywam i cenię sobie :) A racji bronić będę, szkoda tylko, że czasem nie do końca wiem jak z powodu niejasności zarzutów i dziwnych sytuacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, zawsze znajdzie sie ktoś, kto ma problem... a wiesz, to czytanie ze zrozumieniem to niektórzy już nigdy tego nie osiągną;/pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć to przecież nie jest trudne... Podobno... Dlatego napisałam większymi literkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz, to jest tak, że jeśli opisujesz na blogu swoje życie, to musisz się liczyć z tym, że każda osoba z neta może zajrzeć i skomentować kompletnie nie na temat... ja bym się specjalnie nie przejmował tym na Twoim miejscu... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. p.s. ja mam guzik do gadania tej kwestii, ale mimo to mam skromną prośbę: nie zmieniaj imienia... :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to bawi, stąd magiczny post powyższy :) Żeby mi się klawiaturka nie przegrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zmienię, nie tylko Tobie się podoba, tak swoją drogą a i mnie powoli zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze znajdzie sie ktos, kto chce zaistniec kosztem innych ludzi... ewentualnie wyzyc sie bez przyczyny... ignoruj taka moja rada...

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak ładnie ;) w punktach ;)Kasiu, imienniczko Ty moja, jaki to zaszczyt dzielić z Tobą jedno imię ;p

    OdpowiedzUsuń