wtorek, 18 sierpnia 2009

Z urlopu powrót...

                Zmianaw rankingu najbardziej niebezpiecznych zawodów w Polsce. Naprawdę.Zdyskwalifikowano górnika, policjanta czy strażaka. A kto wysunął się na czoło?Drogowiec. Słowo. Jak wracaliśmy sama myślałam, że jakiegoś odstrzelę, oczywiście jak gozobaczę. Powrót przez zakopiankę uważam za powrót przez mękę i karę za grzechyświata. Co rusz coś zamknięte z powodu, że nieczynne, nieprzejezdne i ogólnietam (nie)pracują. Na kilometrach trasy nie widziałam nawet dziesięciupracujących ludzi, bo kogoś, kto jeździł tam i z powrotem walcem z prędkościąświatła pracującą osoba nie nazwę. I oni tym zamykaniem dróg przyczynią siękiedyś do tego, że ktoś ich odstrzeli. Na ich własne życzenie. Bo niech mi ktośmądry powie, po co zamykać pas ruchu na niedawno wybudowanym moście, i na tympasie nie mieć, ani człowieka, ani nawet odcisku stopy? No chyba tylko po to,by wkurzyć kierowców. Po odstaniu swego oświadczam: Bóg za grzechy zesłał namdrogowców.

9 komentarzy:

  1. ~nigu.blog.onet.pl18 sierpnia 2009 19:55

    Witaj Aniele:) Kochanie zanim wyruszysz gdziekolwiek zobacz co przygotował na wakację GDDKiA:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne nic to nie da :P te złośliwe bestie co noc zwijają asfalt gdzie indziej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zakopianka to w ogóle jeden wielki koszmar :/ a najbardziej to mnie dziwi jedna: zamknęli drogę, zryli co się da po czym 3 miesiące czekali na pozwolenia na budowę bo się władze kłóciły kto ma wydać o_0koszmar!Powinni zrobić porządne połączenie kolejowe - tak byłoby najwygodniej... osobiście bym wolała pociąg niż te korki ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pociągi są passe... Dla mnie masakra... A most w Myślenicach nie wiem po co przymknęli...

    OdpowiedzUsuń
  5. A teraz pomyśl co mam ja powiedzieć :) Już wiesz dlaczego aż tyle czasu za kierownicąw tym w sumie małym kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo lubisz jeździć?? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhm też się tak pocieszam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety drogi w naszym kraju są w 90% w opłakanym stanie. Gorsze jest tylko, że nad tym się nie da zapanować. Zanim wyremontowane zostaną te najgorsze to minie 20 lat i trzeba będzie zaczynać wszystko od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogowcy szanują pracę i dbają, by ją mieć

    OdpowiedzUsuń