wtorek, 25 sierpnia 2009

Alicja w ciąży z Colinem? No i dobrze

            PodobnoAlicja Bachleda Curuś jest w ciąży. Daj jej Panie Boże zdrowe dziecko i siłę. Czemusiłę? Ano wyobraźcie sobie całą sferę aktorską. Ja sobie wyobraziłam i mi żaldziewczyny. Bo nawet jeżeli z Colinem Farrellem planowali to dzieciątko ioboje go chcą, to Hollywood zabrzmi od plotek. Bo na pewno młoda polskacwaniara złapała wielkiego aktora na dziecko. Bo go wrobiła. Bo, bo bo…wszystko, żeby zniszczyć całą radość, żeby dopiec. I po co? Z zazdrości,głupiego przekonania, że niech mówią, nie ważne, czy dobrze, czy źle, bylenazwiska nie przekręcili. A komentując ciąże koleżanek można nieźle wypłynąć.


            A ja im zwyczajnieszczęścia życzę. Czy będę mieli dzieciątko, czy nie. Bo ładna z nich para iniechże się im wiedzie. Na złość tym wszystkim zazdrośnikom.

10 komentarzy:

  1. coś mi się obiło o uszy... co mnie to... powtórzę za Tobą: "no i dobrze"... :)))...

    OdpowiedzUsuń
  2. zapalka_na_zakrecie@op.pl25 sierpnia 2009 16:13

    Są na świeczniku i muszą liczyć się z tym, że ich życie nie jest anonimowe. Niestety jednak są ludzie, którzy plotką się żywią i którzy aż ostrzą sobie pazury na każdą wiadomość o cudzym szczęściu ...

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeszcze bardziej o cudzym nieszczęściu, bo na pewno w grzechu żyła i ma za karę...

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja im szczęścia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, to jest w ogóle "chore" że dziennikarze wtrącają się w życie osobiste ludzi publicznych. Ok, jak sami wywiadu udzielają i opowiadają to spoko, ale takie spekulacje i domysły? Po co to komu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety za to im płacą, a my też na to idziemy interesując się kto z kim i kiedy

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie prawa show biznesu można powiedzieć. Mimo to szkoda, że czyjeś prywatne życie jest pożywką dla zawistnych "sępów". Przecież takie często wyssane z palca plotki, są krzywdzące :/ no ale o zwykłych ludziach też się plotkuje, np. w sąsiedztwie a nie w gazetach ;) masz racje - taka natura :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorzej, że cudze nieszczęście tak innych cieszy...

    OdpowiedzUsuń