wtorek, 18 sierpnia 2009

Remontowo

            Muszę toopisać, po prostu muszę. Mieszkam w starym domu, więc co chwilę jest coś doremontowania. W tym roku padło na położenie płytek w kuchni, co wiązało siębezpośrednio z rwaniem podłogi i robieniem wylewki. Plan był na kiedyś.

            Wracamsobie z urlopu, a tu… Armagedon. W ganku wszystko co stało w kuchni na czele zpralką. W kuchni pusto. No, jest wylewka. Tia… Zostawiłam mamę samą, to zaczęłaremont. Owszem, fachowiec miał czas, ale no… Tydzień mnie nie było i w domu nicnie mogłam znaleźć. Nic nie było na swoim miejscu.

            Podumałam,podumałam i… Doszłam do wniosku, że jak remont to na całego. Łazienka była dopomalowania-odnowienia, to czemu nie. Wzięłam się za to w poniedziałek, czyliwczoraj po południu, bo rano wekowałam paprykę. Powynosiłam wszystko,zeskrobałam co miałam do zeskrobania i wzięłam się za pracę. Skończyłabymnawet, ale lakier niebieski na ścianie wyszedł prawie czarny. Kończyłam więcdziś. Jak ktoś się zastanawia, jak zmyć z siebie lakier, to podpowiem:mleczkiem do czyszczenia powierzchni ceramicznych i ścierną ściereczką donaczyń. Odkryłam to, jak szorowałam wannę. Metoda brutalna, ale skuteczna.Peeling gratis.

Oto fragment mojej nowej ściany(kolory nie takie, ale cóż ja mogę, nie jestem dobrym fotografem. To jestniebiesko-niebieskie ;) )

 


   

10 komentarzy:

  1. kurde... ja mam elewację zrobić, styropian, takie sprawy... jedyny fachowiec, do którego mam zaufanie, to mój eks-szwagier... a ten nagle jakiś marudzący się zrobił... jak to ogarnąć?... bo gaz nie jest tani... sam nie zrobię... znam się na budowlance, ale tej z kamienia łupanego, peerelowskiej... no nic... coś się wykombinuje :)))))...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piszę się, jeżeli to była aluzja :P:P Znam się tylko na malowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemny Aniele, podobają mi się pomalowane przez Ciebie ściany:) mają taki osobliwy urok... Wiem, co to jest remont, zwyczajnie koniec świata! Trzymaj się ciepło i nie daj się! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wzorki :) malowanie wyszło świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I o urok chodziło, choć na żywo wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie czekam remont, ale sobie jeszcze poczeka... nie chce mi się. Na razie muszę zrobić większe porządki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Porządki rozsądniej robić po remoncie, nie przed :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze ;) nikt mnie nie będzie chciał zatrudnić :P

    OdpowiedzUsuń