sobota, 29 marca 2008

Czym się różni chłopiec od dziewczynki

            Na jednychzajęciach bawiliśmy się w Światowida. Polegało to na tym, że cztery osobysiadały plecami do siebie i odpowiadały na pytania reszty tak, że każda stronaŚwiatowida wypowiadała jedno słowo. Jako że Światowid wszystko wie, zostało muzadane pytanie „Czym różni się chłopiec od dziewczynki?” No i wszechwiedzącymówi „Chłopiec od dziewczynki zasadniczo różni się tym, że chłopiec…” Tu zacząłsię plątać i mętne rzeczy mówić. Ja to naprawię i szczegółowo wyłożę czymsię  różnią.

 

            Rozmowakobiety i mężczyzny:

            - Kochanie,chciałabym telefon. Z klapką.

- Czemu z klapką?

- Bo klapka jest piękna.

Chwila konsternacji mężczyzny.

- Tak?

- Tak. I seksowna. (chwilanamysłu, dla przekonania faceta trzeba podać coś z funkcjonalności) No i nie zadzwoni mi sama, boklapka przed tym broni…

- To może rozsuwany?

- Nie, chcę klapkę.

- No ale czemu koniecznieklapkę?

- Bo jest piękna (itd.)

 

Rozmowa dwóch kobiet:

- Ja to bym chciała telefon zklapką…

- No... Piękne są, nie?

 

I wszystko jasne.

11 komentarzy:

  1. ~Ta Agnieszka30 marca 2008 01:51

    hahahahaha, fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. I wszystko jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawszeć to lepsze od "nie, bo... nie" :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ano różni się...a o tym chyba chcą zapomnieć wszelkiej maści specjalistki od "równouprawnienia".Przykład ciekawy i...prosty niestety. Niestety nie przez to, że źle obrazujący nieporozumienia. Niestety dlatego, że takie nieporozumienia mogą się pojawiać w tak prostych sytuacjach i bardzo je komplikować.Znaczące jest też to, że niewiele osób się w ogóle nad tym zastanowi. Ty zauważyłaś tą różnicę i możesz dzięki temu spróbować przetłumaczyć to co myślisz na męski sposób myślenia. Wielu nawet nie próbuje.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tak jest, że spotykając ludzi, których profesje znamy, wyszukujemy czasem wszelkie pytania, które możemy im zadać. Tak oto człowiek nawet w towarzystwie nie może się opędzić od roboty (-;Do rzeczy jednak...Mój kumpel skończył transport i logistykę. Opowiadał mi od czego zaczyna rozmowę, gdy kobieta konsultuje z nim zakup samochodu - pyta się jaki ma mieć kolor!Wiem, że to stereotypowe podejście, ale jakże często wybór sprowadzi się do tego.Dlaczego? Bo ludzie, nie tylko kobiety, mają rozum, ale nie zawsze go używają. Czym myślą stereotypowi faceci każdy wie. A kobiety? Kobiety myślą sercem. Może nie brzmi to tak obraźliwie, ale skutki są tak samo opłakane jeśli oprócz serca nie posłucha się też rozumu. Nie można się kierować tylko uczuciami i emocjami. Po coś jednak Bóg dał nam rozum.Ja tam osobiście nie kupiłbym telefonu bez pełnej klawiatury QWERTY (-: ale skoro już taki chcesz to...weź ten telefon do ręki, sprawdź jak się trzyma z tą klapką, czy się nie urwie?, jak Ci się będzie pisało SMSy z długimi paznokciami?Życzę wyboru najładniejszego telefonu z klapką...z tych, które nadają się do używania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, na razie mam bez klapki, smsy pisać umiem z długimi paznokciami, a telefon ma przetrwać upadek ;) Ja czasem aż za praktyczna jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że spowodowałam uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staram się jak moge mieć inne argumenty

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ja mialam dokladnie tak samo z moja kolezanka i mim facetem:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo to jednak życiowy problem jest ;)

    OdpowiedzUsuń