czwartek, 6 marca 2008

Ot taki pościk

            Od rana łazi za mną chęć napisania posta. Słowo daję, uzależniłam się i jest mi z tym dobrze. Gorzej, bo tematu nijak znaleźć nie mogłam, ale jak ma być inaczej, jak w domu siedzę. To napiszę tak po prostu o wszystkim.

 

            Nigdy już nie powiem, że chciałabym jakiś dzionek wolny. Wylądowałam w szynie gipsowej i mam cały tydzień z głowy. Odpoczywam, a jakże. Od książek dostaję oczopląsu, filmy wybieram takie, że siąść i płakać. Przy komputerze siedzi mi się ciężko.

            Na szczęście remont łazienki mi się skończył i jest cudna :). Nie zmienia to faktu,że jest daleko, jak na moje „doskokowe” możliwości ;) Ale za to będę miała jędrne pośladki  diabeł 

 

            Mój kot przywlókł dziś kleszcza. W marcu… Zje go to robactwo (złe robactwo, nie mylić z Robalem) na surowo zanim zima nadejdzie… Będę go musiała popsikać jakimś preparatem anty, bo inaczej będzie źle.

 

            P.S. Mam ochotę na pierogi… Chociaż zjadłam pyszną kolację, ale to nie ten smak.

10 komentarzy:

  1. ~ptr-kanalia6 marca 2008 20:26

    z kleszczem nie ma żartów, samo popsikanie kota to mało... jeśli go udziabolił, może być różniście, czasem bardzo nie za ciekawie wręcz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Angel Oscuro6 marca 2008 20:37

    No udziabolił, alem mistrzem w wyciąganiu kleszczy i nic nie zostało.

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Ta Agnieszka7 marca 2008 01:28

    No....zaniedbalam tego bloga, zaniedbalam....bez bicia sie przyznaje....no ale kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamieniem.......auuuuuuuuu. Dzieki. Teraz doczytalam wszystko wstecz i madrala ze mnie. Angelku, dbaj o nozke i kota. Pierogi jedz do woli. Pisz posty nawet o niczym, ja siedze w domu i jednak cos tam codziennie skrobne. 3maj sie dzielnie a nagroda bedzie napewno. Co do zaswiadczen to typowo polski wynalazek. Zapisywalam syna do katolickiej szkoly zaopatrzona we wszystkie mozliwe zaswiadczenia z parafii (w koncu z Polsk sie wywodze), pokazuje pani dyrektor a ona z usmiechem ze wystarczy moja ustna deklaracja, przeciez braciom i siostrom w wierze trzeba ufac........jak pieknie? A ja juz nawet rachunek mego robaczywego sumienia zrobilam na wypadek przymusowej spowiedzi hahahhahahahhahah. Pozdrawiam cieplutko sekretna istoto.

    OdpowiedzUsuń
  4. juz juz ..juz jade ci dostarczyc temetow :P tylko sniadanie zjem noo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie rzucałam, zaraz wyplenimy kamieniarzy ;)) Dziękuję, że jesteś :) Nawet dorywczo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś się zaanonsować telefonicznie :P Co mi z neta jak nie piszczy i ja taka nieuczesana ;) Jedz spokojnie, ja się stąd nie ruszam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ~Ta Agnieszka7 marca 2008 10:31

    A jestem, jestem i po uporzadkowaniu spraw i wyplenieniu trucicieli mam wiecej czasu na wartosciowe rzeczy, dletego teraz juz bede codziennie hehehe Nie opedzisz sie od komciow ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie mi bardzo miło :) Jesteś tu promykiem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Ta Agnieszka7 marca 2008 16:15

    Dziekuje....jestes Aniolem......

    OdpowiedzUsuń