środa, 26 czerwca 2013

Basenowo

Wczoraj na okoliczność bycia Osobistego w domu i deszczu zebraliśmy się na basen. Od ponad roku chyba nie byliśmy, więc trochę się obawiałam, jak Córa to zniesie. I prawie bym nie zobaczyła, bo stroju zapomniałam, ale... Miałam bardzo fajne majtki strojopodobne, długą tunikę, a że w ciąży, niech mi ktoś coś powie. Wracałam w efekcie w koszuli Osobistego, on w polarze. Jak się chce, to się da, a mój kręgosłup wdzięczny.
Córa zachwycona. Tyyyle wody. Ciapała, chlapała, wkładała rączki pod bicze wodne. Nawet zanurzyła się, całkiem przypadkiem, z całą głową i co? W śmiech. Zaczepiała wszystkich. Ogólnie fantastyczna zabawa. A potem było jeszcze lepiej, bo Osobisty ją suszył. Tam, gdzie jeździmy, możemy wejść razem do szatni rodzinnej, więc ja brałam prysznic, a oni wojowali. Suszarka byłą super zabawą, moje dziecko dłużej suszyło włosy, niż ja się myłam i suszyłam.
Musimy się wybierać częściej. Już z moim strojem, bo nie czuję się tam jak wieloryb. A Córa ma tyyyle radości.

Poniżej podsumowanie półtoraroczne, bo Dzidziuś mi urósł ;)

8 komentarzy:

  1. o ja !!! a gdzie u was tak fajnie ??? a jedzmy kikiedys razem ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas? No co Ty. 25 km trzeba się tachać i to w stronę Katowic, a nie Kraka.

      Usuń
  2. Ja planuję pojechać na basen jak Gabi będzie mieć już jakieś pół roku. Zobaczymy czy zmotywujemy się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Wam zależy to lepiej wcześniej. Dzieci do pół roku nie tracą odruchu zamykania ust i szybciej uczą się pływać, mniej się też boją. My zaniedbaliśmy tylko przez odległość do basenu, bo 25 km w jedną srtonę to cała wyprawa

      Usuń
  3. Ale super;) Wieki już nie byliśmy na basenie, trzeba się wybrać;)
    Świetna zabawa, no i Córa zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie obiecywałam, że będziemy jeździć, ale nie wyszło...

      Usuń
  4. Raczej dzieci się wody nie boją, widziałam raz na basenie jak tata zanurzył swojego 5-6 miesięcznego synka pod wodą i zaraz wyciągnął i mały był uśmiechnięty, nic mu nie było. Dzieci chyba naturalnie umieją oddychać pod wodą. Był to niesamowity dla mnie widok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie paromiesięczne maluchy tak, do 6 miesiąca około mają odruch zamykania ust i wstrzymywania oddechu. Ale bałam się, że lęk się jednak pojawi, bo wanna duża straszy

      Usuń