wtorek, 2 października 2012

Post pochwalno dziękczynno zachwytowy

     Prace nad blogiem uważa się za zakończone. To, jaki jest teraz piękny zawdzięczam Kociej Damie, która pokazała mi, że nie taki blogspot straszny, jak go widziałam. Za cenne wskazówki (jaka ja byłam ciemna, żeby tego nie widzieć, zaiste ciemny ze mnie anioł), bardzo Ci dziękuję.
    
Na początku zastanawiałam się, czy nie powielić onetowskiego bloga. Ale że wszelkie obrazki, grafiki i inne tego typu rzeczy tam schomikowane musiałabym ściągać na nowo, bo dysk mi się przecież kiedyś na spacer wybrał i nie wrócił, to postanowiłam zrobić coś nowego. Pająków generalnie się boję, ale pajęczyka z kroplami wody mnie urzekła i oto jest. Konwencja ciemno aniołowa jednak zostaje, wszak od Ciemnego Anioła zaczynałam.

14 komentarzy:

  1. Ostatnio już miałam Ci to pisać, ale, końcem końców, napisałam tylko na temat notki :)))

    Teraz to faktycznie Ciemnoanioł(k)owy blog :))) Tak tu klimatycznie. Oj, a sama pamiętam, ile się namordowałam, żeby swój blog doprowadzić do stanu, w którym poczuję, że to jest to. Zwłaszcza, że mi było smutno po odejściu z Onetu. Ale kiedy Pazurzasty stał się bogaty w koty, od razu mi smutek przeszedł :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie anioł z Angel Sanctuary pozwolił poczuć się u siebie. Jednak personalizacja dużo daje.

      Usuń
  2. Mi się podoba :) Jest klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam do Ciebie wieczorkiem a tu taki miły post:) I od razu uśmiech szeroki:) Dziękuję za ciepłe słowa i w razie pytań pisz- zawsze doradzę:)
    Bardzo się cieszę, że wszystko się udało i że mogłam pomóc:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmiało chyba można powiedzieć... WITAMY NA BLOGSPOCIE ;-) Życzę miłego blogowania... dla mnie zmiana z onetu na blogspot była jak powrót do korzeni, bo przecież wiele lat temu właśnie tu stawiałem pierwsze kroki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie początkowo blogspot nie leżał, ale teraz stał się moim miejscem

      Usuń
    2. To wszystkiego trzeba przywyknąć ;-)

      Usuń