wtorek, 2 czerwca 2009

Niebieskie oczy

    Przeglądałam kiedyś gazety. Dotrwałam do horoskopu i ot tak przeczytałam. Czasem się sprawdzał, ale tylko jak czytałam go wstecz. Ale to tylko w jednym miejscu się zgadzał (chyba na Onecie nawiasem mówiąc). Zresztą i tak podchodzę do tego z przymróżeniem oka. A tam… Coś, żebym lepiej przyjrzała się brunetowi o bajecznie niebieskich oczach, bo na pewno nie jestem mu obojętna… Czy ja już wspominałam o granatowych oczach mojego szefa? Tak? To wspomnę jeszcze raz, są bajeczne właśnie. Reszta się chyba jednak nie bardzo zgadza, ale cóż, to tylko horoskop ;)

12 komentarzy:

  1. coś w tych horoskopach jest - sama je czytałam wstecz i byłam zdziwiona, że coś się spełniło...

    OdpowiedzUsuń
  2. zapalka_na_zakrecie@op.pl2 czerwca 2009 14:14

    Metoda na piękne oczy? ;-) w oczach siedzi dusza, wiec przyjrzyj sie uważniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo np czytanie przed wydarzeniem nie ma sensu, bo człowiek wtey podświadomie robi to, co było tam napisane

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę w nie codziennie :P bo wciąż ma dla mnie jakieś zadania czy coś ode mnie chce, więc patrzę i patrzę.. AAAAAAAAAAACH

    OdpowiedzUsuń
  5. horoskopy są na tyle ogólnikowo napisane aby się sprawdzały :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre nie są. A ostatnio dużo myślałam o tych oczach i tu bach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ~nosicielka samotności2 czerwca 2009 20:06

    Zawsze czytam i od razu zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tym razem zapamiętałam, bo myślałam w tym czasie o oczach szefa. I tak mi się zgrało ładnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Samospełniające się proroctwo ;-) Przestałam je czytać. Raz mi się spełnił aż za bardzo i dziękuje. Ale te niebieskie oczy hmmm czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego czytam wstecz, żeby się nie sugerować :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ~nigu.blog.onet.pl3 czerwca 2009 09:55

    Daj sobie pokój z szefem bo wiesz jak to najczęściej jest nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Em... Nie rozumiem... Albo nie chcę rozumieć raczej tego, co sugerujesz

    OdpowiedzUsuń