niedziela, 25 stycznia 2009

Moja praca i podejście innych

            Wczorajluźno na studiach gadałyśmy o pracy. Co która robi. I opowiadam dziewczynom ofundacji. No i usłyszałam, że marnuję sobie życie, że jak można tyle godzinpracować (ok. 40 tygodniowo dodam). Że jestem za młoda, by pracować z takimiludźmi. Z takimi to znaczy z jakimi pytam? Są niepełnosprawni, chorzy. Toznaczy, że źli? Tak to odebrałam. A kto ma z nimi pracować? Ludzie po 60,którzy nie mają nic innego do roboty bo zakończyli pracę zawodową. Ok. To terazniech ten ktoś sobie wyobrazi, że taki 60 latek pomaga się wykąpać czy podnosiosobę chorą, która nie chodzi. Ja jakoś nie umiem. Bo tam trzeba siły, radościi uśmiechu. Bo to nie umieralnia, jakby ktoś chciał myśleć. Usłyszałam też, żepowinnam się bawić, mieć dzieci, realizować się, nie po to się uczyłam, żebytak ciężko pracować. A nikomu nie wpadło do głowy, że ja lubię tą moją pracę,że pracuję w zawodzie, że jestem pedagogiem i tym ludziom pomagam. I sięwłaśnie tam realizuję. Ale łatwo jest tak mówić komuś, kto spędza 28 godzin naświetlicy i generalnie nie robi nic. Tylko czy to pedagog?

8 komentarzy:

  1. punkt myślenia zależy od punktu siedzenia ... ale to już wiesz... ja doskonale Ciebie rozumiem i jestem z Tobą! A to co robisz, to sama wiesz, że to jest wspaniałe i nie musisz nikomu tego udowadniać! ja też przed chwilą coś skrobnęłam, czyli zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tylko, że niektórzy w tak niedelikatny sposób mówią o tym, czego nie rozumieją, nie widzą...

    OdpowiedzUsuń
  3. ~nigu.blog.onet.pl26 stycznia 2009 07:52

    Aniołku ja Cię podziwiam i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej ich - pedagog to ktoś kto wie co oznacza poświęcenie dla innych.. kto tego nie zna nigdy pedagogiem nie bedzie . Dla mnie poprosty robisz kawal cudownej roboty :* widocznie kolezanki z podyplomowych niewiele jeszcze w zyciu widzialy..poczekaj jak znajda prace...po podyplomowyych studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aa pedagogicznych dodajmy... ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co podziwiać :) Praca jak każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem i Ty wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam Cię podziwiam bardzo za to co robisz i z jakim uczuciem. SZACUN:)

    OdpowiedzUsuń