piątek, 16 stycznia 2009

Głosowanie czas zacząć czyli komórki w dłoń

      Jeżeli podoba się Wam mój blog, głosujcie wysyłając smsa o treści A00312 na numer 7144. Dla niezorientowanych: A jak Alicja zero zero trzy jeden dwa - bez spacji! Koszt to 1.22 z Vat. Dochód zostanie przeznaczony na dofinansowanie turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z porażeniem mózgowym. Więc jak nie dla mnie to dla nich ślijcie.
      Nie chodzi o wygraną, choć laptopem bym nie pogardziła. Bo szczerze mówiąc na wycieczkę pewnie i tak czasu nie znajdę, a co ma się zmarnować. Startuję bo chcę. Przegrana, pewna jak amen w pacierzu nie skłoni mnie do zaprzestania pisania, więc wrogów proszę o spokój i nie otwieranie szampana z radości, mocno przedwczesna. Chcę zobaczyć ile mam ludzi, którzy chcą mnie czytać. Bo czasem dla jednej warto...

6 komentarzy:

  1. dirt_devil@amorki.pl16 stycznia 2009 01:05

    Vitay w clubie.........

    OdpowiedzUsuń
  2. ~nigu.blog.onet.pl16 stycznia 2009 08:55

    Wysłałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zycze ci abys cos wygrala a co a dlaczego by nic nie wygrac

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam również...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, choć coraz bardziej żałuję samego startu...

    OdpowiedzUsuń