czwartek, 1 stycznia 2009

Krótkie podsumowanie

            Dziwny tobył rok. Przyniósł wszystko co mógł, okrasił pięknymi chwilami i zmoczył łzamiwiele dni. Nie chcę pisać plusami i minusami. Będzie pomieszane, jak ten rok tozmieszał i stworzył przez to najpiękniejszy dar – życie.

            Straciłamkilku znajomych, chyba już nieodwołalnie, ale mało zauważalnie. Zyskałam za tokogoś nowego. Bardzo zauważalnie i prawie, że rewolucyjnie. Ze strat jeszczemuszę ująć uśpionego Psa i Kota, który też odszedł do kociego nieba. Pierwszyzwierzak miał 18 lat, drugi tylko rok. Boli do tej pory. Po drugim zostałomaleństwo, które teraz cieszy mojego Skarba.

            Obroniłampracę magisterską i po wielu perypetiach znalazłam pracę, która mniesatysfakcjonuje. Podjęłam nowe studia, rozwijam się.

            Zaliczyłamparę wzlotów i upadków w związku, wyszliśmy z nich zwycięsko.

            Ze zdrowiemzaczęłam rok troszkę na bakier, ale pod koniec wyszłam na plus.

            Zdezerterowałamz robienia prawa jazdy, do tej pory nie wiem czy żałuję, czy nie, bo jakbymwydała kasę na kurs, to nie poszłabym na studia podyplomowe.

Nauczyłam się jeździć na nartach,jako tako, ale zawsze.

Posłałam dwie prace na konkursyliterackie, tak zwyczajnie, żeby sprawdzić.

Zepsuły mi się dwie klawiatury(tak, ta nowa też już odmówiła posłuszeństwa.)

Sprzedaliśmy dom. Dom, w którymprzyszło mi dorastać, czuję się jakby oderwana od korzeni, bo to już nie nasze…

Zmieniła się jeszcze jedna rzecz.Ważna. Wie o tym jedna jedyna osoba i tak na razie pozostanie. Choć to chybanajwiększy plus tego roku, który tak czy inaczej na plus wychodzi. Wniosek?Jestem szczęśliwa.

5 komentarzy:

  1. Najwazniejsze ze wyszlo ci wiecej plusow niz minusow oby ten nowy rok dolaczyl ich wiecej tzn.wiecej plusow .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ci za ten rok :) jak i za te piec do tylu :) Dzieki Tobie wierzy Ktoś ze przyjazn trwa mimo minusow braku czasu :* ps. hmm..chyba gratuluje ... bez slow ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz za co dziękować :) I nie kombinuj z gratulowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 41 year old paralegal rycca terbeck, hailing from langley enjoys watching movies like chapayev and mountain biking. took a trip to archaeological sites of the island of meroe and drives a tacoma. dowiedz sie wiecej

    OdpowiedzUsuń