wtorek, 22 grudnia 2015

100 uszek w barszcz, czyli pachnie świętami

U nas naprawdę już świątecznie. I to niekoniecznie za sprawą tego, że Osobisty od wczoraj do Nowego Roku ma urlop, choć też. W naszym domu przygotowania pełną parą. W czwartek kupiliśmy piękną zieloną panią, stoi na tarasie, czeka na wigilię i ubieranie. Ozdoby zrobiły się wcześniej. W sobotę robiliśmy uszka i pierogi z kapustą i grzybami, razem wyszło nam 100 ;) Dzieciaki sobie kleiły puste, więc rodzinnie. Niedziela natomiast to szopka z piernika. Cały dom pachniał. Co prawda już wczoraj pojechała n konkurs do przedszkola, ale do siebie też zrobimy. Wczoraj też siedziałam z dzieciakami i robiłam stroiki, wieńce świąteczne. Córa to wiadomo, ale nawet Syn dzielnie z nami robił. Dziś nie czuję palca od tej ilości szpilek, ale było warto. Wieńce miały iść na pole, ale boimy się, że nie przetrwają, więc na pole powstało dziś coś innego. Natomiast największą robotę zrobił Osobisty... Ale... zostawię Was ze zdjęciami :) Bo one mówią wszystko.



Tak się prezentuje nasze wspólne dzieło. Od początku do końca robione przez całą rodzinkę.
 te zostaną w domu, a poniżej widzicie filarek.














I TADAM!!!!!




Pierwsze rodzinne palenie w kominku. Jeszcze bez całej obudowy, ale klimat niesamowity :) Mam fantastycznego Męża :)

A tak w ogóle, fajnego mam kota? ;) Tak go zastałam dziś rano.


Ta umywalka ma 60 cm... A kot 7 miesięcy

Będę jeszcze przed świętami, pożyczyć Wam i sobie :)

12 komentarzy:

  1. piernikowe dzieło cudowne!
    Wszystkiego dobrego na nadchodzące Święta dla całej Twojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby wszystkim innym też się podobało :)
      Wzajemnie, szczęścia i radości w te święta i na co dzień

      Usuń
  2. Super :) W życiu bym nie zrobiła czegoś takiego, maślane łapy mam do robót kuchennych i manualnych. Na sam widok aż ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne takie swiateczne przygotowania! To wyjatkowe chwile- fajnie, ze mozecie je tak swiadomie przezyc!
    Wesolych Swiat!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozłożyliśmy sobie na raty i smakujemy :) Wesołych i pełnych nadziei :)

      Usuń
  4. szopka z piernika niesamowita, kurka ale zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koty uwielbiają pić wodę prosto z kranu

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się bezczelnie pochwalę - zrobiłam 360 uszek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwariowałaś, czy pułk wojska chcesz wyżywić ;)

      Usuń