czwartek, 13 grudnia 2012

Podsumowanie Textmarket'owe

Wrzuciłam Wam kiedyś linka, namawiałam i nic za tym nie postawiłam. Czas na to nastał dziś.
Jak widać zarobiłam troszkę pieniążków. Wypłaty na początku małe, bo początek był trudny, szło jak krew z nosa. Ale teraz, jak widać, idzie nieźle. Przy czym kwota ta nie uwzględnia jeszcze trzech niesprawdzonych zleceń. Zarobiona na nich kwota plus to, co zostało zabrane w ramach gwarancji wywiązania się z terminu da dodatkowo 115 złotych. Kwota ta uzbierała się od tamtego miesiąca, od 13. Czekam też na wyłonienie wykonawcy 6 zleceń. Któreś zapewne będzie moje.
Nie piszę dużo, wynika to z tego, że piszę, jak Córa śpi, a jeszcze w tym czasie muszę posprzątać, ugotować i poprać. Organizacja czasu mi się poprawiła niesamowicie. Piszę też czasem, jak Osobisty jest w domu i się bawią, ale wtedy mi idzie kiepsko, bo a to Córa się przytula, a to coś zagadamy. I wieczorami czasem też piszę. Wcześniej denerwowało mnie, że nie widzę zleceń, jak jakieś wykonuję. Wiem jedynie, że zostały dodane, bo system informuje mnie o tym przez maila. Teraz już się nie złoszczę, bo obawiam się, że nic bym nie robiła, tylko pisała, nawet, jak ułożyłabym sobie tak terminy, by zdążyć. A jak by coś wypadło, to do ciebie panie... Na razie działa to jako motywacja, jak widać, niezła. Wciąga mnie to coraz bardziej, a i nowych rzeczy się dowiaduję. Podoba mi się praca zdalna.

12 komentarzy:

  1. Fajny sposob na dorobienie sobie :)
    Gdzie mozna przeczytac ktorys z Twoich tekstow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie wiem. Jedyny, który znam, to http://www.kobux.pl/

      Usuń
    2. Tekst o czekoladkach, tak? Strasznie mnie ciekawi to pisanie, może i ja się skuszę ...

      Usuń
    3. Cała ta strona, każde słowo jest moje

      Usuń
  2. no dobra ....zmotywowałaś mnie do dalszego lania krwi z nosa...jesli to mialo na celu - sie ci udalo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie, żeby nie było żem gołosłowna :) pisz pisz

      Usuń
  3. A miałam się tym zająć już wcześniej, ech ten ciągły brak czasu... Ale nie powiem, zmotywowałaś mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie natchnęłaś do ponownego przejrzenia sieci w poszukiwaniu pozytywnych opinii na temat tego portalu :)))

    I będę teraz czekać na wrażenia osób, które poczuły, że chcą spróbować. Ciekawa jestem ich opinii - zawsze to relacja bezpośrednio ze źródła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie poczytam :) więc wszelkie opinie mile widziane :) ja jak na razie jestem zadowolona, są wypłacalni, pomocni, może stawki mają, jakie mają, ale jak ktoś tym dorabia, a nie zarabia to jest ok. No i zawsze można pisać na "wyższym" poziomie stawek.

      Usuń
    2. A przydzielenie do kategorii Premium nie zależy od moderatora? No bo tak, to chyba każdy wolałby mieć te wyższe stawki :)))

      Usuń
  5. Tylko za te wyższe stawki to nikt chyba nie kupi tekstu... Średnio koło 50 zł wychodzi.

    OdpowiedzUsuń