piątek, 28 lutego 2014

Zabawa

Nominowała mnie Moniqa, a ja chętnie odpowiem. Czyli dziś dwie notki.

1. Wierzysz w związki na odległość?‎
Nie. Przynajmniej nie wierzę, że ja bym mogła. Wystarczy, że Osobisty wyjedzie na delegację i mi źle. A jakby go nie było dłużej, to pewnie któreś by nie wytrzymało. I nie byłoby to tak do końca wina tej strony.

2. Co sądzisz o robieniu sobie tatuaży z imieniem ukochanej osoby?‎
Głupota, miłość przechodzi, tatuaż zostaje.

3. Co byś zrobiła gdyby ostatnimi ludźmi na świecie byłabyś Ty i osoba, której strasznie nie lubisz bądź Cię wkurza?‎
Dobrze, że świat jest duży ;)

4. Co daje Ci największe szczęście w życiu? Dlaczego?‎
Dzieciaki, bo są przekochane, Osobisty, bo jest i książki, bo to mój za każdym razem nowy osobisty świat.

5. Na co czekasz w tym momencie?
Aż mnie Córa wypuści i będę mogła ściągnąć mleko :P

6. Jest rzecz, która jest dla Ciebie niewybaczalna ?‎
Tak. Sporo takich rzeczy. Jedną z nich jest uderzenie przez faceta.

7. Czy samotność ma jakieś dobre strony ?‎
Tak, nie trzeba się tłumaczyć nikomu.

8. Wierzysz w istoty pozaziemskie ?‎
Nie wiem. Naprawdę nie wiem. Nie zaprzeczam, że są, ale nie propaguję idei o ich istnieniu.

9. Jak myślisz, dlaczego ludzie tak często siebie nienawidzą?
Bo za mało rozmawiają, a za dużo myślą o sobie. A potem to już leci spiralą.

10. W jaki sposób udało Ci się zarobić swoje pierwsze pieniądze?
Rozdawałam Metro w wakacje.

11. Kiedy ostatnio zdarzyło Ci się złamać jakiś przepis lub prawo?
Za każdym razem, jak jadę samochodem, czyli ostatnio przedwczoraj. A tak poważnie to 30 grudnia, gdy dostałam mandat za parkowanie.

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio zrobiłam sobie na koncert tatuaż z henny, ale już zszedł;) Na prawdziwy jakoś nie mam odwagi...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie by się prawdziwego chciało, ale nie z imieniem Osobistego, choć niby mąż przecież i na zawsze i tak dalej

      Usuń
  2. Metro? Czyżbyś mieszkała w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń