czwartek, 13 lutego 2014

Pudełko pełne skarbów

Moje dzieci mają dwa pudełka. Każde swoje. Pudełka pełne skarbów. W każdym znajduje się test ciążowy. Identyfikatory ze szpitala i zdjęcia USG są w Albumach Maluszka, bo też oboje mają, oboje dostali od Matek Chrzestnych. Te Albumy będą obok pudełek, bo do nich się nie zmieszczą. Oprócz tego znajdują się tam pamiątki Chrztu, świece, szatki. Włożę tam też ubranka ze Chrztu i pierwsze buciki, może jeszcze jakieś ubranko im zachowam. Córa ma tam też kartki z pierwszych urodzin, do pudła Syna to dojdzie. Chcę im tam chować ważne rzeczy. W dniu ich 18 urodzin dołożę do tego jeszcze ich pamiętniki. Tak, piszę dzieciom pamiętniki. Córa ma już drugi, pierwszy dostała od położnej, pierwszy roczek tam pisałam dzień po dniu. Syn ma pierwszy, piszę w nim ważne rzeczy, bo dzień po dniu był trudny do wypełnienia. Tylko pierwszy rok jest jakby oni pisali, a kolejne planuję im pisać, znaczy Córze już piszę, jako ja, z komentarzem ode mnie dotyczący moich uczuć z tym związanych, czy uczuć Osobistego.
Mam nadzieję, że po skończeniu 18 lat oboje będą kontynuować zapełnianie swoich pudełek ze skarbami.

2 komentarze:

  1. ja też mam takie pudełko dla małej, cudowna rzecz i cudowny prezent dla dziecka, szkoda, że moja mama nie zachowała takich rzeczy po mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mam swoją szatkę z chrztu i pamiątki z niego też, ale niewiele więcej ponad to

      Usuń