środa, 6 lutego 2013

Przyszła zima biała.... Dach, mahoń i orka

Znów nas zasypało. W nocy spadło sporo śniegu, cały czas dosypuje. Może uda się do sanek doczepić oparcie, to pójdziemy jutro. Bo dziś to Córa mi marudzi poszczepiennie, a i sypie strasznie.
Królik vel Dezerter, vel Menda Zatracona, vel Pasztet znowu pokazuje, co potrafi. Tym razem wygrzebał dziurę koło okna. Do pianki się aż dogrzebał. Rozmowy na temat "wywalę cię na śnieg i mróz i zawieruchę i nie będzie kukurydzy" nie przynoszą rezultatów... Dobro się nie opłaca...
Wybierając czerwoną, klasyczną dachówkę popełniłam największy błąd w całej historii budowy. I żaden facet mi tego nie uświadomił. Ani Osobisty, ani pan, z którym ten cały dach załatwiałam. Owszem, chcieliśmy początkowo czarną, ale ta czarna okazała się raczej mocno jasno grafitowa i padło na to nieszczęście. A czemu nieszczęście? Bo do tego mało która elewacja pasuje. Nie chcemy żółtej, ani tym bardziej białej. mało co zostaje. No cóż. Dalej jest gorzej. Podbitka mahoniowa, jedne drzwi już mamy mahoniowe i okna też takowe chcemy. Tylko dla jednej firmy mahoń jest czerwonawy, a dla drugiej to prawie jasny brąz... Dobieranie tego to istna orka na ugorze... no nic, jakoś dobierzemy. Znaczy ja dobiorę, skoro wybrałam taki klasyczny kolor... Na mózg mi padło.

7 komentarzy:

  1. :* nie psiejmuj sie za to efekt bedzie idealny !! Idealny domek jaki sobie wymarzylas...z czewrona dachowka i machoniowo brazowo czerwona sliczna ozdoba w postaci okien i drzwi slicznie do siebie pasujacych - czerwona dachowka idealnie gra z lekko czerwonawa mahoniowa stolarką. a kolor tynku ? hm... a może "jasny budyń waniliowy" ? ;) albo kawa z mlekiem - czytałam na forach że to mozliwe a do czerwonej dachówki będzie ładnie wyglądać :) :* dasz rade :) poza tym...Kasiu o domku z czerwona dachowka mowisz mi od poczatku studiow ...ty MUSISZ miec dom z CZERWONA dachowka i juz! :) :* glowa do gory :) najwyzej pomoge ci w tym dobieraniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, przecież wiem, że będzie pasować :P tylko kolorki takie jak waniliowy czy kawa z mlekiem mi się nie podobają, biały się brudzi :P więc zostaje ceglasty ;) też inny w każdym wzorniku, ale dam radę :) Poza tym na początku będzie cudnie szary czyli klejowy

      Usuń
  2. U nas lekki przymrozek, ale śniegu brak :(
    Najważniejsze, żeby dom był idealny jak z Twoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moich marzeń nie będzie, bo się zderzyły z marzeniami Osobistego ;) więc będzie ciut inny :)

      Usuń
    2. Ale zawsze będzie Wasz i to jest najważniejsze :)

      Usuń
  3. U nas też sypie, ale nie ma mrozu, więc wszystko wokół w błotku tonie.
    Sprytna bestyja z tego Dezertera, może już mu tęskno do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń