poniedziałek, 11 lutego 2013

Moje cudo

Herbatka znów smakuje wyśmienicie. W prezencie od Osobistego dostałam kubeczek. Takie maleństwo. 550 ml. Herbatę mam od rana do południa. Herbatę kocham, ale najlepiej smakuje w ulubionym kubku. Ostatnio swój rozmnożyłam i nie miałam takiego ulubionego. Herbatę piłam, ale bez przyjemności. Takie zboczenia maleńkie.


Oczywiście, niebieski.

Odpowiadając Kasi. Buty miałam upatrzone, kupiłam inne. A dokładniej kupiono mi, bo Osobisty płacił w ramach dodatku do prezentu powyższego. Ja mam sobie kupić książeczki. I jak go nie kochać? Wielki powrót obcasa, pod kolano, zamsz (zwariowałam, ale wszak chodnik mam, a buty mają wysoką podeszwę) Wczoraj się wylaszczyłam w spódnicy na Lampionadę i nie zmarzłam, co mi się rzadko zdarza.


p.s. Cuda mi się dzieją z listą blogów, aktualizacje się nie pojawiają, za to pojawiają się blogi, które usunęłam. Ktoś ma radę?

10 komentarzy:

  1. piękny Kubeczek :) a butków zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z blogami mam podobny bałagan, nie rozumiem tego i chyba nie spróbuję :)
    Cieszę się, że prezenty udane :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie trzeba będzie znów zmieniać miejsca w sieci

      Usuń
  3. Kochasz herbatę, tak jak ja;) Najbardziej chyba przepadam za Earl Greyem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam buty na obcasie;)na płaskim też chodzę, ale jednak częściej na obcasie albo koturnie. A kubki bardzo ładne. Herbatę też lubię.Zieloną, liściastą.Codziennie muszę się takiej napić. Za to nie lubię malinowych, dzikich róż.Jak się je pocukruje(a ja cukruję tylko czarną herbatę z cytryną)mają za słodki smak,a jak nie, to są za kwaskowate w smaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na płaskim chodzę, bo czasem muszę i prowadzę na płaskim, dlatego w samochodzie mam drugą parę ;) ale szpilki to moja miłość.
      Herbatę kocham każdą. Czerwonej tylko nie piłam chyba, a może piłam...

      Usuń
  5. Ja też prowadzę na płaskim, choć niektóre kobiety mówią, że potrafią na obcasie, ale mnie to nie przekonuje:) i też mam drugą parę ze sobą:). Czerwoną piłam, ale też mi nie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nawet w szpilkach prowadzić umiem i w klapkach i w ogóle w każdym obuwiu :)

      Usuń