środa, 13 lutego 2013

Blogowa zabawa czyli w paru słowach o mnie



Nominowana przez Kocią Damę spieszę do tablicy z odpowiedziami.

1 Szalona wyprawa wakacyjna czy lenistwo domowe?
Szalona wyprawa. Byle gdzie, no, może nie tak byle, ale daleko od domu.

2 Cukier czy sól?
Cukier

3 Szpilki czy trampki?
Szpilki, zdecydowanie szpilki, jak najwyższe. Mogę sobie pozwolić, bo Osobisty wyższy prawie 20 cm.

4 Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Co to jest "wolnym czasie"? Czytać :)

5 Owoce czy warzywa?
Owoce, najlepiej jabłuszka, twarde, kwaskowate

6 Wymarzone auto?
Honda Civic type - S. Czarna. I kogoś, kto by mi ją pucował.

7 Wymarzona praca?
Taka dla przyjemności, nie dla pieniędzy.

8 Mieszkanie w bloku czy w domku z ogrodem?
Domek z ogrodem, nie ma innej opcji.

9 Farby czy gitara?
Pióro i kartka papieru

10 Ulubiona potrawa?
Naleśniki

11 Największe marzenie? 
Skończyć dom, za kilkadziesiąt lat usiąść w salonie, spojrzeć na ogród, chwycić Osobistego za rękę i powiedzieć, że jestem szczęśliwa.
Nominuję:
Kobietę na Rozstaju - moje guru blogowe, początek wszechrzeczy blogowych i wspaniałą Kobietę.
Angel, vel Nygusa, kolejną Kobietę przez duże K, która jest ze mną od początku i która ma nie być monotematyczna
Idę, za bloga z humorem i dystansem
Ona( o nas), by podnieść się z kryzysu
Kasię, bo chcę ją bliżej poznać
Kwiatuszka, by oderwać myśli

i każdego, kto ma ochotę

1. Ludzie, czy zwierzęta?
2. Masz męża, spotykasz miłość życia, odchodzisz, czy zostawiasz marzenie?
3. Idealny dzień to taki, gdy...
4. Zmywanie czy prasowanie?
5. Lubię, kiedy mężczyzna... (zakładam, że same panie, ale panowie mogą napisać o paniach... jak chcą to o panach też :P )
6. Nie znoszę, gdy kobieta...
7. Wino czy piwo?
8. E-book czy szelest kartek
9. Spódnica czy spodnie
10. Walentynki czy Dzień Kobiet?
11. Za 20 lat będę...

4 komentarze:

  1. Twarde jabłuszka, mniam;) Do tego słodkie;)
    Kolej na mnie.

    1. Ludzie, czy zwierzęta?
    I ludzie, i zwierzęta;) Chociaż czasem, jak mnie coś wkurzy, albo mam ciężki dzień, wolę spędzić czas z moim kotem, niż wyjść na piwko ze znajomymi;)

    2. Masz męża, spotykasz miłość życia, odchodzisz, czy zostawiasz marzenie?
    Udało mi się trafić na Miłość Życia i stanąć u jej boku przed ołatrzem;)

    3. Idealny dzień to taki, gdy...
    Mogę leniuchować, ile wlezie;)

    4. Zmywanie czy prasowanie?
    Zmywanie;)

    5. Lubię, kiedy mężczyzna... (zakładam, że same panie, ale panowie mogą napisać o paniach... jak chcą to o panach też :P )
    Spędza czas w kuchni, podtyka mi pod nos ulubione smakołyki i ogólnie rozpieszcza.

    6. Nie znoszę, gdy kobieta...
    Jest wulgarna i przeklina głośno na ulicy. Sama nieraz przeklinam, gdy jestem zdenerwowana, ale zwykle w domu.

    7. Wino czy piwo?
    Zdecydowanie wino. Czerwone;)

    8. E-book czy szelest kartek
    Szelest kartek. I zapach nowej książki.

    9. Spódnica czy spodnie
    Zależy, na jaką okazję i zależy od nastroju. Lubię i to, i to, ale spódnica musi mieć modny krój:)

    10. Walentynki czy Dzień Kobiet?
    Walentynki.

    11. Za 20 lat będę...
    Pisarką z dwójką dzieci, siedzącą przy oknie, wychodzącym na wielki ogród i tworzącą kolejne czytadła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! Musze się przyznać, że nauka gry na gitarze, to jedno z moich malutkich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Ludzie, czy zwierzęta?
    Uwielbiam zwierzęta i lubię kontakt z ludźmi.

    2. Masz męża, spotykasz miłość życia, odchodzisz, czy zostawiasz marzenie?
    Mam męża,który jest miłością mojego życia.

    3. Idealny dzień to taki, gdy...
    Gdy nie muszę iść do pracy:)

    4. Zmywanie czy prasowanie?
    Zdecydowanie prasowanie.

    5. Lubię, kiedy mężczyzna... (zakładam, że same panie, ale panowie mogą napisać o paniach... jak chcą to o panach też :P )
    Ładnie pachnie i ma zadbane dłonie.

    6. Nie znoszę, gdy kobieta...
    Hmm… nie znoszę jak kobiety palą papierosy. Brzydko to wygląda.

    7. Wino czy piwo?
    Winko:) CARLO ROSSI czerwone, półsłodkie:)

    8. E-book czy szelest kartek
    Zdecydowanie książka.

    9. Spódnica czy spodnie?
    To zależy od dnia, mojego nastroju i okazji, ale częściej spódnica.

    10. Walentynki czy Dzień Kobiet?
    Walentynki.

    11. Za 20 lat będę...
    Mam nadzieję, że spełnioną kobietą, szczęśliwą żoną i mamą.

    OdpowiedzUsuń