sobota, 17 marca 2012

Muffinki dla Mai

AKCJA 1% PODATKU DLA MARYSI PINDRAL 
PÓŁTORAROCZNEJ DZIEWCZYNKI CHOREJ NA RDZENIOWY ZANIK MIĘŚNI (SMA I) 
DANE KRS:  0000037904 
Cel szczegółowy 1%- 11740 Pindral Maria
strona Mai na facebooku

 

Dla chcącego nic trudnego, choć papilotek brak, przepis się pomylił i dołożyłam za dużo mąki, ale muffinki uratowane. Na szczęście miałam mleko i folię aluminiową. Mleko z jajem do suchego, z folii zrobiłam pseudo papilotki i oto są:

Muffinki dla Mai. Jako, że dla dziecka, to nie mogły być z niczym innym, jak z czekoladą. Mleczną, pyszną.

2 szklanki mąki, przesianej
pół szklanki cukru
dwie łyżeczki proszku do pieczenia
połtorej łyżeczki sody
rozdrobniona czekolada
troszkę ponad szklanka mleka
dwa jaja
5 łyżek oleju

I jak zawsze, mieszamy "mokre" osobno, "suche" osobno, potem byle jak wszystko razem i do papilotek. Około 20 minut w 200 stopniach i mamy pyszności na stole.

A oto one:
 
  

6 komentarzy:

  1. Kurczę, a ja- wstyd się przyznać- w tym całym zagonieniu zapomniałam o muffinkach...Za to Twoje się udały, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo apetycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jestem z ciebie dumna !!! :D dzieki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, zrób sobie ot tak, bez akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma z czego dumnym być, łatwizna :) Proszę :)

    OdpowiedzUsuń