niedziela, 11 marca 2012

7 grzechów głównych czyli wyróżniona

Dziękuję Fifolkowi za wyróżnienie. W zabawie co prawda udział już kiedyś brałam, ale wtedy były to fakty, dziś więc inaczej, ale po kolei. Oto zasady:

1. Umieścić linka do bloga osoby, od której otrzymałam nominację
2. Wkleić logo na swoim blogu
3. Napisać 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie
4. Nominować 10 kolejnych osób.

  

Postanowiłam zrobić rachunek sumienia.
1. Pycha - nie widzę u siebie. A może właśnie to jest jej objawem, że jej nie widzę?
2. Chciwość - nie stawiam rzeczy ponad osoby, choć lubię posiadać. Lubię swój samochód, kocham wszystko, co błyszczące. Ale nie za wszelką cenę.
3. Nieczystość. Myję się codziennie, więc o so chosi? A poważnie. Zawsze byłam wierna, a jedynie niewierność ma dla mnie znamiona grzechu. Ale fakt, do ślubu dziewicą nie szłam.
4. Zazdrość - zdarza mi się zazdrościć ludziom tego, że nie liczą, nie planują, żyją z dnia na dzień, bo jakoś to będzie i im się udaje.
5. Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu. O tu, to nadrabiam za pychę i chciwość. Jem strasznie dużo a co do picia, to czasem nawet kran jest kuszący. Kałuże jeszcze nie, ale staram się wychodzić z domu "opita"
6. Gniew - niestety tak. Złoszczę się na męża często i co najgorsze bez powodu. I na siebie za to też.
7 Lenistwo - o taaaak... Ile razy mówię, że mi się nie chce, to nie zliczę. Jak nie muszę, nie robię. A teraz najchętniej po prostu bym poleniuchowała.

Kogo chcę wyróżnić? Nie będzie 10.
Zapałkę, choć ukryta, kocham jej bloga i Kudłacza.
Nygusa, za ostatnią notkę i każdą poprzednią, choć pewnie nie znajdzie weny.
GBSkę za kawał dobrej roboty
Martę, bo jesteśmy prawie równoległymi Mamami

4 komentarze:

  1. Skąd ja znam to nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zabawa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, wiesz, ja to się aż troche wzruszyłam na Twoje słowa ... naprawdę Angel :))

    OdpowiedzUsuń
  4. marta.ja1@onet.eu13 marca 2012 21:47

    Oj dziękuję. Postaram się opisać moje grzeszki w jednej z najbliższych notek

    OdpowiedzUsuń