piątek, 18 listopada 2011

Wyróżnienie

  

Bardzo dziękuję za wyróżnienie Panti. We wczorajszym złym dniu i paskudnym humorze poprawiłaś obie te sprawy.

Zasady stare jak świat blogowy:
1/ napisać kto Cię wyróżnił
2/ napisać 7 przypadkowych faktów o sobie
3/ nominować 15 blogów

To teraz czas na 7 faktów:
1) jestem pedagogiem resocjalizacyjnym na etacie instruktora terapii zajęciowej
2) oczekuję swojego pierwszego dziecka
3) leżę w łóżku zajadając się kluskami śląskimi
4) kocham koty
5) jestem szczęściarą, bo mam najfajniejszego Męża na świecie
6) herbata smakuje mi najbardziej w kubku w palemki
7) mam lenia

A skoro 7 brzmi, jak brzmi, nikogo nie nominuję. Kto chce, niech się dołączy :) Wszyscy jesteście super :)

12 komentarzy:

  1. Też kocham koty :)razem-razniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. łączę się z siódemką!!!!!! ;)fifolek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty mają w sobie to coś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że nie tylko Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do usług Kochana :*ja mam za to chore dziecko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Koty... Świat bez nich byłby szary, smutny i nudny. Kot może siedzieć obok, spać, a to samo wystarczy, żeby mi się fajniej siedziało. Rękę wyciągnę, pogłaszczę draństwo po puchatym łebie i mogę spokojnie wrócić do pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, te koty nasze kochane... Są cudownym lekiem na jesienną chandrę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. koty :) ja mam dwa i je uwielbiam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zadziwiające jest to, ze każdy, kto kocha koty i tak nazwie je draństwem, paskudą i innymi takimi określeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda :) Samą obecnością poprawiają humor

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym dwa, ale miejsca za mało na dwa huragany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 52 years old Web Developer II Isahella Viollet, hailing from Cottam enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Poi. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Bugatti Royale Berline de Voyager. to

    OdpowiedzUsuń