czwartek, 3 marca 2011

Figa once again

Dokładnie rok temu znalazłam na internecie Figę. Jutro minie rok, jak u mnie jest. Jedna z lepszych decyzji w życiu. Kocha otwartą szafę, nie musi w niej siedzieć, musi być otwarta, co mnie irytuje. A ona miauczy, jak drzwi są zamknięte. Poza tym owinęła sobie wokół pazura mnie i męża. Śpi oczywiście z nami, jakżeby nie, i to tak, że nam niewygodnie, ale się nie ruszymy, bo kot śpi. Na szczęście nie ma manii gapienia się na nas, jak się... spełniamy obowiązki małżeńskie.
No i mamy ślimaka. Edek się nazywa i przyszedł z jakimiś kwiatkami. I został. Czeka na wiosnę.

8 komentarzy:

  1. a_normalia@op.pl5 marca 2011 20:49

    Nie wiem co koty mają do szaf, ale dwa z moich sierściuchów strasznie się tam pchają, a jeden to już w szczególności. Chyba za punkt honoru postawił sobie wejście do szafy gdzie wisi moja suknia ;)Moje koty mają takie okresy, gdy wpychają mi się do łóżka. Obecnie im przeszło, ale jeszcze kilka tygodni temu normą było obudzenie się ze wszystkimi trzema.

    OdpowiedzUsuń
  2. Angel Oscuro5 marca 2011 23:12

    Nie ma nocy, by Figa z nami nie spała i to jest akurat całkiem normalne dla nas. Śpi w sumie pomiędzy nami, więc przytulanie się jest wyzwaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a_normalia@op.pl5 marca 2011 23:47

    Oj, mojemu mężczyźnie bardzo by się to nie podobało i wiem, że mowy nie ma, aby w przyszłości kot spał z nami w łóżku ;) Chociaż kocha te stworzenia, tak są pewne granice ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Angel Oscuro6 marca 2011 12:13

    A jak zamierza to wyegzekwować? Bo skoro kot już z Tobą śpi to nie ma mowy, żeby się oduczył, poza tym kot szuka ciepła

    OdpowiedzUsuń
  5. a_normalia@op.pl6 marca 2011 21:55

    Zamierza od małego nauczyć tego kota, że na noc ma zakaz wchodzenia do nas do pokoju ;] Względnie wyganianie z łóżka ;] Moje obecne koty zostają gdzie są, a ja wyemigruję i żadnego nie zamierzam ze sobą zabierać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Angel Oscuro6 marca 2011 22:18

    Powodzenia mu życz ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To i tak masz dobrze :) kitty może nie ma mani ale czasem jej się zdarza :D gapienie się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocuś też się gapił.. Wiem co to znaczy...

    OdpowiedzUsuń