sobota, 27 lutego 2010

"Słowa moc sprawczą mają, a to, co napisane, istnieć zaczyna"

          Z dużą dozą zawstydzenia i pewną dozą nieśmiałości chciałam powiedzieć, że w linkach pojawiła się nowa kategoria. Wyjście z szuflady. Kryje się pod nią mój drugi blog. Literacki. Może i to twórczość niewysokich lotów, ale trudno. Pisanie to moja pasja i zostałam namówiona, żeby się tym podzielić...
          Tak więc, jeśli chcecie, zapraszam do krainy, gdzie "słowa moc sprawczą mają, a to, co napisane, istnieć zaczyna"

6 komentarzy:

  1. Melduję posłusznie, że właśnie tam zmierzam. BTW sama też posiadam ową drugą literacką twarz. ;p.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie nadrobiłam wszystkich Twoich postów tutaj a Ty już nową kategorię?Nie będe się nudzić w pracy dłuższy czas ;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogowanie chyba właśnie z tego się rodzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie, nic nie zniknie, możesz czytać spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo to ja tam polece

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszyć się będę niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń