piątek, 19 lutego 2010

Dziewictwo po raz wtóry

            Powtarzaćsię będę, ale skoro nawet dziewictwo można odtworzyć, to co dopiero słowa.Chińczycy to zdolny naród i zmyślny, więc mnie jakoś nie dziwi, że to oniwymyślili zestaw do samodzielnego odtworzenia błony dziewiczej. Za jedyne 150zł coś nadmucha się w ciele kobiety i w ciągu pięciu minut, myk i dziewicagotowa. Zdanie na temat kto dziewicą jest, a kto nie wyraziłam i nie zmieniłamza grosz. Nadal uważam, że to raczej stan psychiczny niż tego, co delikwentkamiędzy nogami ma, bo prócz nienaruszonej błony to między tymi nogami, i nietylko nogami, mogła mieć wszystko. Ale zaczyna łapać sens tego wszystkiego.Wiem, troszkę wolno łapię, ale cóż, w moim wieku już tak bywa. Dziewczynysprzedają swoje dziewictwo za niemałe pieniądze. Tylko, że to interes mocnojednorazowy. A tak, kupuje się zestaw „Zrób sobie dziewicę sam”, wkłada tu itam, od klienta inkasuje się dużo więcej niż cena zestawu i interes się kręci.Biznes życia.

            Że też janie wpadłam na branie kasy za dziewictwo. Poszkodowana się czuję, no… Bo cóż miw dzisiejszym świecie po czułościach i przytulankach. No oszukałam się sama,no… A tak poważnie i bez ironii. Wszystko jest na sprzedaż? Wszystko. Tylkogdzie się uchowają jelenie, co uwierzą w odnawiany towar. Wtórna dziewica tojak kurczak myty w sklepie. Tyle samo wart. No ale ludzie w sumie wierzą, że toświeże, więc może…

2 komentarze:

  1. skoro są kolesie, dla których "bycie pierwszym TAM" jest najistotniejsze, to siłą rzeczy tworzą popyt, na który rynek odpowiada podażą... pomysł to zresztą nienowy, jedynie technika realizacji poszła naprzód :)))...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to niewątpliwie odpowiedź na "Ja sobie wy.ruch.am ileś lasek, ale moja ma być dziewicą", bo mimo tego, że kobiet jest więcej, to nie na tyle jednak

    OdpowiedzUsuń