wtorek, 12 maja 2009

Umowa

            Dostałamkolejną umowę. Już nie jestem nielegalnym pracownikiem. A byłam nim od początkumiesiąca. No i klucze dostałam, więc nie zaprzyjaźniam się z kotami poddrzwiami, jak jestem pierwsza w pracy. A jutro na 8.30. Może zrobię coś nastudia. Całe dwa pytania, jakie miałam do opracowania na końcowy egzamin jużposłałam na serwer. Może teraz wezmę się za druk rzeczy do segregatora zzajęciami rocznymi do przedszkola. Hm… A może zwyczajnie poczytam książkękorzystając z nielicznego wolnego czasu… Słońce na polu kusi, żeby zabrać Netkai iść do altanki popisać, ale za zimno jednak na takei bajery. Więc zostanę wdomku. A segregator jednak poczeka. Mam przeogromną niechęć do uczenia się.Czytanie wtedy wychodzi najlepiej, więc zasiadam z książką. Z którąś z listyobok. Mam co czytać ;)

12 komentarzy:

  1. na mnie jedna książka czeka, ale coś nie mogę się zebrać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj a na mnie czekają książki z prawa administracyjnego i gospodarczego:( uwierz mi nic gorszego nie może być:( za to prawo karne mogę czytać codziennie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chętnie bym poczytała. Ale od nadmiaru notatek i kserówek odechciewa człowiekowi się czytać cokolwiek. A tu kolokwium za kolokwium i sesja wielkimi krokami się zbliża buuu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pęd do czytania, bo mam co innego do roboty..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zazdroszczę, choć prawo logiczne jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się zbliża obrona, kserówek nie mam a też mi się odechciewa ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam Kubę i dom na głowie, ale muszę jakoś znaleźć czas...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja to u mnie już jest a w przyszłym tygodniu 4 egz:( a chęci do nauki wogóle brak

    OdpowiedzUsuń
  9. ~nigu.blog.onet.pl13 maja 2009 09:06

    Ja też mam parę książek ktore grzecznie czekają w kąciku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego właśnie dwa przepisałam, teraz czekam na dwa w jeden weekend. Nienawidzę tej mojej szkoły

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje grzecznie czekać nie chcą, patrzą na mnie i kuszą i pachną papierem i szeleszczą kartkami...Muszę ulec ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozwól, że nie będę się licytowała na czas. Nie mam na to ani chęci, ani nastroju

    OdpowiedzUsuń