niedziela, 17 maja 2009

Segregator

            Zmotywowałamsię do pracy. Tak po prostu postanowiłam wydrukować i uporządkować rzeczy dosegregatora. Stałam na polu i mnie natchnęło. Wpadłam do domu i mam :) Teraztylko powkładać do odpowiednich miesięcy, podopisywać tytuły baśni i piosenek,bo tego drukować nie muszę i oddać. Kawał dobrze zrobionej roboty. Alenadrukowałam się sporo. Ciekawe, czy mi się to kiedyś przyda. Część, jakkolorowani pewnie do pracy, wiersze… Może wykorzystam w kolejnymprzedstawieniu. Jakoś trzeba się motywować do czegoś, czego się nie lubi…

6 komentarzy:

  1. kwietniowycud@op.pl18 maja 2009 00:36

    przynajmniej masz wszystko w jednym miejscu:) Joasia

    OdpowiedzUsuń
  2. ~nigu.blog.onet.pl18 maja 2009 09:24

    Gratuluję samozaparcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko po co mi to?

    OdpowiedzUsuń
  4. To już konieczność, wydałam na to 3000 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak po co? do inwencji twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do inwencji twórczej nie potrzebne mi są szablony i wzory wymyślone przez kogoś, wręcz przeciwnie...

    OdpowiedzUsuń