niedziela, 10 maja 2009

Tak, że nie tak

            Czasem jesttak, że nie tak. Wszystko układa się nie do końca jak powinno. Bo było tak, atu nagle jedna myśl, która rusza lawinę. I pokazuje prawdę leżącą pod tymizwałami nadziei, marzeń i całej reszty. No i ja właśnie odkryłam. Co?Pobojowisko? Raczej zamek na piasku, a może już tylko sam piasek. Tylkopodmuchu brakuje, bym straciła grunt pod nogami. Więc idę szukać patyka,brzytwy może. Trzciny. Najwątlejszej w przyrodzie, czy może tej co uratuje? Czegokolwiek,czego mogłabym się uchwycić…

6 komentarzy:

  1. spokojnie - to chwilowe:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ~nigu.blog.onet.pl11 maja 2009 09:14

    Minie, mam nadzieję:) Przytulam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. filipinkaa@autograf.pl11 maja 2009 19:03

    To jakiś wirus w powietrzu czy co? Oby było lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest chwilowehttp://angel-oscuro.blog.onet.pl/Dotyk,2,ID323761105,DA2008-06-18,n zajrzyj, proszę, to istotnehttp://angel-oscuro.blog.onet.pl/Zdrobnienia,2,ID307669648,DA2008-04-03,n i tu też

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mam nadziei....

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nazwałabym to inaczej, ale nazwa dobra jak każda inna. Ale obawiam się, że to lepiej nie nadejdzie

    OdpowiedzUsuń