wtorek, 19 maja 2009

Jak koń...

          No klepnięto mnie… Nygus mnie klepnęła... I to nie tak bezpośrednio, ale w etceterze. No, aleklepnięcie jest… Się wywiążę, a co :P

 

  1. Gdybyś miała spędzić jeden dzień jak gwiazda, to jaką gwiazdą chciałabyś być?

Kawałkiem pasa Oriona ;) Az ludzkich gwiazd… Kristen Stewart… Ach zagrać z wampirkiem…

 

  1.  Jak sobie wyobrażasz swoją przyszłość?

A z której strony? Mamnadzieję, że przy boku A. Reszta jest mało ważna.

 

  1. Masz tylko jeden dzień, co robisz?

To samo, co zawsze. I takżyję pełnią życia ze względu na wadę, po co się wysilać na wymyślanie czegośinnego, skoro lubię swoje życie. No dobra, do szkoły bym nie chciała iść ;)

 

  1. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie, co takiego byś zrobiła?

Pokazałabym ludziom, żeniepełnosprawny nie znaczy gorszy… To chyba zboczenie zawodowe już…

 

  1. Powiedz coś o sobie, co wiesz tylko Ty?

Że ja i tylko ja? Hm… (pięćminut później) Hm… No nie ma, zawsze jest jeszcze ktoś, kto coś wie… Mało osóbwie, że kiedyś lubiłam kolor różowy.

 

  1. Co myślisz o osobie, która Cię klepnęła?

Najlepsza na poprawęhumoru, nawet jak sama pisze o katastrofach.

 

  1. Co oglądałaś ostatnio w TV?

Brzydulę

 

  1. O której chodzisz spać?

O tej, o której nie chcę,bo za wcześnie wstaję :P

 

  1. Widziałaś ostatnio coś dziwnego?

No pewnie, L-kęegzaminacyjną usiłującą zawrócić (na przełęczce) z prawego pasa (czyliwjeżdżającą pod prąd) i prawie wjeżdżającą w inną L-kę.

 

  1. Czego się boisz najbardziej?
Ciszy


Nie będę klepać. Jak ktoś chce, niech się poczuje klepnięty. Mam ostatnio niechęć do musu.. Może dlatego napisałam to powyżej, bo w etceterze było, a nie z musu?  myśli 

2 komentarze:

  1. ~nigu.blog.onet.pl20 maja 2009 09:48

    A już myślałam, że kurde lekuchno Cie uraziłam:)

    OdpowiedzUsuń