poniedziałek, 17 listopada 2008

Literacki indeks

            Dziś mamambitny zamiar iść na pocztę i posłać opowiadanie na konkurs literacki. Niemówiłam, że piszę? No piszę, nie tylko bloga. Do tej pory było to pisanieszufladowe, ale teraz się wzięłam za swą oszałamiającą (mam nadzieję) karierę. Nodobra, posłałam jeszcze jedno, chyba w sierpniu i mam zamiar posłać jeszczejedno w grudniu, pod warunkiem, że moja wena się zlituje i do mnie wróci, bojak na razie to chyba spakowała walizki i pojechała w podróż dookoła świata,tak dawno jej nie widziałam. Potem mogę się już nie odważyć posłać, bo wynikipierwszego są w styczniu i mogą mi skrzydełka podciąć jak mnie nie zauważą.

            Pochwaliłamsię, że idę to i wycofać się nie mogę, choć jak patrzę za okno to mi sięodechciewa, bo pada co chwila. Ale i tak do pracy idę to załatwię to przy takzwanej okazji.

            Wczorajdostałam indeks. To już czwarty w moim życiu. Zastanawiam się, czy nie zacząćich kolekcjonować, całkiem przyjemne hobby.

10 komentarzy:

  1. ~nigu.blog.onet.pl17 listopada 2008 11:26

    Aniele wywsyłaj, wysyłaj koniecznie:) Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie słońce świeci :)))))) I chyba nie tylko to wewnętrzne, bo i za oknem jakoś radośniej i deszczu ani śladu :)A pierwszy drukiem egzempllarz to ja poproszę z dedykacją, bo sławną się staniesz i się nie dopcham :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zapalka_na_zakrecie@op.pl17 listopada 2008 15:30

    Jak ta wena wroci z podrozy to dopiero bedzie pisania, a pisania :-)) Mam nadzieje, ze opowiadanie poslesz i ze Twoj talent zostanie doceniony ... trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz Kochana jak najwięcej... Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i donoszę, że posłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostaniesz wykaligrafowane ;) i mi oczu nie zamydlaj tylko też pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :))) Już mnie palce bolą od nadganiania weny powracającej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, przydadzą się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy moja wena z Twoją się wybrała, tylko jakby się Twojej zgubiła i słuch po niej zaginął :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba list gończy posłać za nimi :P

    OdpowiedzUsuń