piątek, 13 marca 2009

Zamknijmy się w więzieniach

         W Niemczech stała się tragedia, zostali zabici ludzie. Przez młodego człowieka, który do tego odebrał życie też sobie. Wstrząsnęło to ludźmi i gdzie nie byłam to ktoś o tym mówił. Także w busie wiozącym mnie do pracy. Siedziały za mną dwie panie i opowiadały jak to on wkroczył i zaczął strzelać. Ok., fakt, ale potem była ich opinia. Zaczęły od tego że siedemnastolatki to takie głupie. Do osiemnastki to takie głupie to wszystko. Stąd chyba wynika, że dzień przed 18 się jest głupim, a dzień po to już nie. Tak mi się przynajmniej skojarzyło. To jeszcze mój śmiech pod nosem wywołało, ale potem było jeszcze gorzej. Bo jego trzeba było zamknąć to by tego nie zrobił. Tylko z tego co ja wiem, to on był spokojnym, niczym nie wyróżniającym się chłopakiem. A może ja czegoś nie wiem i miał na czole napisane: jestem zabójcą. To najlepiej pozamykajmy wszystkich do 18 roku życia. Tak profilaktycznie. I to każdego osobno, żeby się nie daj Boże nie kontaktowali, bo uciekną i masakrę urządzą. Albo jeszcze się porozmnażają. A potem wypuśćmy ich na świat, zupełnie nie przygotowanych. Choć może powinniśmy iść dalej i pozamykać wszystkich ludzi. Też profilaktycznie. Bo nie wiem czy ktoś jest w stanie powiedzieć o sobie, że nigdy nikogo nie zabije. Ja nie mogę.

10 komentarzy:

  1. Ta..... zrobić ze świata jedno wielkie więzienie...[swiat-bialej.blog.onet.pl][wideo-pamietnik-bialej.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłoby chyba według niektórych najrozsądniej

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak jak nam doktor od prawa mówił, że kiedyś jakiś uczony w Ameryce badał ludzi i wyliczył kilkanaście cech jakimi charakteryzuje się zabójca. I miał "genialny" pomysł, żeby badać podejrzanych ludzi i jeśli mają 75% tych cech to trzeba ich PROFILAKTYCZNIE zamknąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba Lombrozo był i w tych cechach były np krzywe zęby i nieregularna czaszka

    OdpowiedzUsuń
  5. ~takapoprostu14 marca 2009 17:28

    To nie pierwszy i napewno nie ostatni przypadek gdy rozgrywa sie taka tragedia .Jednak to nie powod aby tak mowic o nastoletnich mordercach -bo jakby nie bylo to sa mlodzi mordercy.Nikt z nas nie wie co druga osoba ma w glowie a wezmy naprzykladostatnio w telewizji az dudni od wiadomosci o osobach ktore kiedysznecaly sie nad rodzina i co wychodza z wiezienia i co robia morduja swoich najblizszych wie powiedzcie mi czy wiezienie wogole cos daje wedlug mnie kompletnie nic.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej sprawy, więc nie komentuję... ale podpiszę się pod ogólnym przekazem, dodając od siebie: "wszystkim obetnijmy ręce, wtedy nikt nie będzie kradł"... :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie daje, bo nie tak powinno być to skonstruowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Inne członki też, gwałtów unikniemy

    OdpowiedzUsuń
  9. ~szczęśliwa :)/ ale jakby mniej/22 marca 2009 10:04

    To ja wrzucę swój grosik do studni :))). Mam pytanie: Czy dzisiejsze wiezienia to są więzienia w pełni tego słowa znaczeniu?Dlaczego niektórzy traktują je jak przechowalnie i sposób na spędzenie reszty życia, dodam, że w beztrosce?Dziękuję, nie mam więcej pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego, że ta kara jest najgłupszą jaka istnieje

    OdpowiedzUsuń