niedziela, 22 marca 2009

Wyróżniona

Niedziela przywitała mnie niezwykłym wyróżnieniem. Przez Drosophilę zostałam doceniona i nagrodzona tym oto znakiem:

  

Dziękuję.
Idąc dalej za zasadami pragnę nominować kolejne osoby:
Diabelskie Dzieło - od Ciebie wszystko się zaczęło, jesteś mi przewodnikiem po świecie bloga i tym realnym, zaglądam mimo, że piszesz tylko czasami, ale widać sentymentalna jestem.
Kobieta w Warszawie - Twoje spojrzenie jest tak proste, tak logiczne, a czasem tak trudne do złapania. Ty potrafisz to opisać.
Nigu - Moja Kochana, jesteś powodem wzruszeń i płaczu ze śmiechu, wiarą w to, że się da, nawet jak się wali.
Fifi - Za siłę, za wiarę i dostrzeganie światła w codziennym szarym dniu.
Kobieta na rozstaju - Twoje poczucie humoru stawia na nogi, a reszta niech będzie milczeniem, Ty wiesz...
Żmija Kudłata - jesteś iskrą rozsądku w blogowym świecie. Silną kobietą, która potrafi góry przenieść. A jadowitość też jest w cenie.
Nosicielka Samotności - za historię tak podobną, a tak różną, za wrażliwość.
Facet po przejściach - zostałeś wyróżniony, dlatego ponieważ gdyż, żebyś miał większą motywację do wklejenia tego. A poważnie, bo uważam, że świetnie piszesz i nie ważne co Ty na ten temat sądzisz.

Mam ogromną ochotę z czystej próżności nominować Trzy Kobiety z Piekła Rodem, ale jako współtwórca się jednak powstrzymam ;)

Osoby nominowane są proszone o umieszczenie obrazka u siebie i nominowania kolejnych osób. Z uzasadnieniem.

9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że mogłąm sprawić Ci małą przyjemność :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie tak małą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za wyróżnienie ale nie mam zielonego pojęcia jak wstawić coś takiego a nawet jakbym wiedziała tobym miała z tym problemy bo mam dostęp do neta tylko przez tel:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ~nigu.blog.onet.pl23 marca 2009 14:46

    Ślicznie dziękuję za to wyróznienie, dziękuję mamie tacie przyjaciołom szefowi producentom........i Whitney Houston też dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. filipinkaa@autograf.pl23 marca 2009 15:56

    Gratuluje takiego wyróżnienia :-) Dziękuje również za odwiedziny. Pozdrawiam Filipinka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie liczy się, że wiesz i że przyjmujesz i że ja mogłam przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja niewdzięczna nie podziękowałam nawet kotu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) to jest dla mnie istotne bo to zdanie współbloggerów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ~nigu.blog.onet.pl24 marca 2009 07:49

    Zwal to na szok":)

    OdpowiedzUsuń