poniedziałek, 30 marca 2009

L4

            Porannykatar przerodził się w lanie z nosa non stop, w ból gardła, uszu, głowy iwszystkiego w około. Poszłam do szefa i mówię, że może jutro mnie nie być, bosię podle czuję i że chyba idę do lekarza. Ten spojrzał na mnie tymi swoimipięknymi oczami i powiedział, że do lekarza to ja mam wędrować natychmiast idziś. Tak jakby polecenie służbowe. No i poszłam. Dowiedziałam się, żezapalenie gardła mam i początki grypy. Ale antybiotyku nie dostanę, bo szkodamnie męczyć. Ucieszyłam się. Do czasu stanięcia przy okienku apteki. Bezantybiotyku, za trzy lekarstwa, w tym to moje odwieczne, co zażywam zawsze ikosztuje całe 6 zł za dwa opakowania, dałam sto siedemnaście złotych, dla niewidzących 117. No i L4 do piątku włącznie.

            HA! I szefdzwonił, bo zażyczył sobie smsa, czy jestem na zwolnieniu, że szkoda, ale żemam się kurować, i że kciuki trzyma i mam wracać zdrowa :))))) Uwielbiam mojegoszefa.

11 komentarzy:

  1. No to niewesoło, jak choróbsko Cie dopadło....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bidczysko :( :* kuruj sie Aniłku :* odezwe sie jak mi juz glowe urwa w robocie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ~nigu.blog.onet.pl31 marca 2009 09:11

    DO mnie tam nie dzwoni szef:( Kuruj się Aniołku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Pani Spokojna31 marca 2009 09:53

    To co Ty zażywasz??? PS Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To drogie to taki cusik na katar i zatoki, a to za 6 zł za dwa to propranolol na serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zachwycona nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybacz, że na forum, ale ja już w to nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo ja mam najwspanialszego szefa pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę..

    OdpowiedzUsuń
  10. zapalka_na_zakrecie@op.pl1 kwietnia 2009 09:49

    Dobry szef, takiego ze swieca szukac :-)) A Ty sie kuruj, witaminy bierz, herbatke pij i ani sie obejrzysz, a grype przegonisz :-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szef faktycznie wspaniały :) Pominę, że jesteśmy na ty i tak dalej ;) Kuruję się, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń