wtorek, 6 marca 2018

Baba za kierownicą

Jadąc do domu zauważyłam mały czerwony błysk na desce rozdzielczej. Jakaś kontrolka Usiłując sobie wmówić, że to ręczny, choć wiem, że nie świeci tam (czasem nie dobija do dołu, ale jest tak słaby, że da się jechać bez szwanku) dojechałam do domu (już dostałam zjebkę od przyjaciela) i odpaliłam jeszcze raz. No nijak nie chciało być inaczej, kontrolka oleju. A mówił Osobisty, żebym to sprawdziła. Jakieś trzy miesiące temu. Podniosłam maskę i zerknęłam na karteczkę. Prawie padłam u stóp swej gwiazdy, bo tam, że olej wymieniany w listopadzie. 2016 roku. Taaaa....
No to dzwonię do Osobistego, że on chyba musi jechać po dzieci, bo jestem durna i mam chyba sucho. Kazał sprawdzić, ale szczegółowe oględziny potwierdziły tylko wstępną diagnozę. Nie mam oleju. Oczywiście nie omieszkał mi wypomnieć, że mówił mi o tym, ale kto by tam męża słuchał. A mechanik może dopiero w czwartek o 11. I nic nie pomogło moje jęczenie, że ja to powinnam dzwonić trzy miesiące temu. Jak dobrze, że stacja benzynowa blisko, kupię, doleję i jakoś dotoczę się do czwartku.
Na usprawiedliwienie mam tylko to, że Lew pokazywał mi na desce rozdzielczej poziom oleju i wiedziałam, że jak są trzy kwadraciki, to muszę się jechać umawiać na zmianę. Podobno jedyne takie auto, ale co tam.

Na pocieszenie do prasowania puściłam sobie Mamma Mia! Kocham, choć Brosnan mógłby się nie rozbierać. Ja go uwielbiam, jest cudny, ale ta owłosiona klata... Błeeeee.....

17 komentarzy:

  1. Oj tam oj tam, najlepszym się zdarza 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja po prostu za dużo umiem. Zamiast zrzucić to na faceta, to ja umiem płynu dolać i olej sprawdzić i dolać i koło zmienić też umiem.
      Usunęłam drugi komentarz, bo coś blogger powiela

      Usuń
    2. No właśnie, dlatego czasem najlepszy jest sposób na blondynke 😜
      Też zauważyłam, że wyskakują podwójne komentarze. Dzięki

      Usuń
    3. Śrubokrątu nie umiem trzymać ;) a co to jest śrubokręt?

      Usuń
  2. U mnie jest tak.
    - Męża sprawdzałaś olej?
    - Nie, a miałam?
    Bipiripiyio i trzask drzwiami.


    Kochanie pali mi się czerwony trójkąt i jakiś dziwny komunikat się wyświetla ( bo my na razie mamy komputer po niderlandzku) i to następuje pokazanie fotki na telefonie. Po czym Mężah zasiada do kompa i tłumaczy i zażegnuje problem.

    Za to piec tylko ja obsługuje bo on nigdy nie pamięta co i kiedy przełączyć jak zmieniamy paliwo haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamam nią jest świetnym miusicalem! Ale faktycznie czasem mężczyźni mogliby oszczędzić nam widoków swoich klat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że nie tylko ja nie lubię owłosionych!
      A wiesz, że będzie druga część w tym roku?

      Usuń
    2. Ja też nie przepadam za klata z klakami, ale ciiii... Bo mężu ma ��

      Usuń
    3. Mój nie ma :) no dobra, ma niewiele, więc mogę głośno tą prawdę głosić ;)

      Usuń
    4. Mój też nie ma takich paskudnych włosów ;) Druga cześć? Super. Oby była równie pozytywna :)

      Usuń
    5. Byłam w kinie widziałam zwiastun fajnie się zapowiada😉

      Usuń
    6. O, już zapowiedź, super, widziałam, że światowa premiera w lipcu

      Usuń
  4. Owłosiona klata jest... no to zdecydowanie nie jest to, co tygryski lubią najbardziej. Wiem, że są tygryski, co lubią, ale ja z tych innych ;)

    Olej, powiadasz... Ja ciągle przed dolewką i pewnie czeka mnie stan przedzawałowy, kiedy mi się zaświeci ta kontrolka. Odkąd ibiza przyjechała z Niemiec, nie miała nic dorzucane do miski, poza benzyną oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie kobiet, co z woskiem do faceta chcą startować ;)

      Dziś mechanik mi wszystko powymieniał i mi lepiej. Przy czym Ty mało jeździsz, to może nie jest tak źle, ja w tygodniu robię minimum 250 km, więc i olej mi zeżarło

      Usuń
  5. 38 yr old Physical Therapy Assistant Phil Rixon, hailing from Courtenay enjoys watching movies like Parasite and Leather crafting. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Mazda5. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń