czwartek, 2 listopada 2017

I po problemie łóżkowym

Za to mam klaustrofobię. Ale po kolei.
Śpię sobie snem zasłużonym, aż nagle słyszę skrob, skrob, skrrrrooob po sofie. I mnie wtedy olśniło, że zdecydowanie chcemy łóżko drewniane. Kot tapicerowane załatwi w try miga.
Kupiliśmy też łóżko Synowi. Do tej pory miał składaną sofkę, co złożona nie była nigdy, bo pod spodem był fajny garaż dla autek, czyli powierzchnia magazynowa. Ale ciasne było i niewygodne, na to miał materac założony, ogólnie kombinowane to łóżko. Kupiliśmy mu docelowe, z materacem 90 na 200. A sofka stanęła... tadam... w salonie. Mam klaustrofobię, nie mamy się gdzie ruszyć.
A na deser kupiliśmy lampę do jadalni, taką, co nam się marzyła, bo była promocja, 15% taniej. I ja głupia sądziłam, że chłopaki ( bo oni kupowali przy okazji łóżka) przywiozą ją w całości i się pobawię. To mam. Lampę z Ikei z instrukcją małego majsterkowicza. A lampa składa się z 52 części.


19 komentarzy:

  1. Ostatnio widziałam tą lampę w przeróbce Emili Wilgosz-Peter z bloga kochamylaurę, ona własnie Laurze zrobiła z niej Gwiazdę Śmierci z Gwiezdnych Wojen :) Świetna jest. A łóżka gratukuję, jak już bedzie to trzeba wypróbować - pamietaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie daje światła, ale jest zaje...fajna :)
      No pewnie, że trzeba, czy nie skrzypi, czy co ;) ale do ramy droga daleka, na razie w liście "wydatki zaplanowane" są inne rzeczy wcześniej.

      Usuń
  2. Macie jakis konkretny model na oku? My jutro jedziemy do Ikei dokonać ostatecznego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://visby.pl/pr7003810-lozko-sosnowe-visby-lagerkvist-high-499.html
      lub w wersji ze skrzynią pod nim:
      https://visby.pl/pr7004016-lozko-sosnowe-visby-lagerkvist-high-bc-499.html

      Plus te szafki, wszystko w orzechu :)

      Usuń
    2. to my wybralismy bardzo podobny model Ikeowy, nawet w takim samym kolorze :) Te szafki super

      Usuń
    3. a widziałaś, jak one się otwierają? góra się odsuwa, a nie wysuwa szuflada

      Usuń
    4. A ten wygrał, bo ma ciut pochylony ten zagłówek

      Usuń
    5. hmm... muszę to sprawdzić.

      Usuń
    6. Przy czym cena pewnie dużo wyższa, niż ikeowskiego, szczególnie z pojemnikiem, 700 złotych O.O

      Usuń
  3. Mimiś ma Ikeową Kure i kocha miłością największą. I ile miejsca na graty pod spodem ma...
    A lampka fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn ma fjellse z hovagiem i też uwielbia, bo to dorosłe :)
      Lampa Pt. Podoba mi się, chcę, pragnę, choć światła daje mało. Ot, zachcianka.

      Usuń
  4. Jak dla mnie za niskie.... na starosc wole wyzsze- u nas sam materac jest na wysokosci 59cm
    ale sa pewnie rozne opcje i upodobania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, to ma 50 z materacem, jednak mam nadzieję, że wystarczy. W wersji normalnej jest dużo niższe.

      Usuń
  5. I weź teraz człowieku złóż te wszystkie części do kupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem przerażona. Lampa ma więcej części, niż łóżko Syna.

      Usuń
  6. Hmmm, dobre wino i dasz rade :D
    Co do łóżka, mam szczęście z mężem stolarzem. Zrobi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobisty też zeznawał, że zrobi. Potem w sieci znalazł łóżka za 400 zł i uznał, że robić się nie opłaca. A potem doszliśmy do 2000.

      Z dobrym winem to może wyjść coś, czego Ikea nie przewidziała :D

      Usuń
  7. Jejku ile części ma ta lampa! Masakra, choć akurat mój mąż lubi takie ,,układanki'' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mój lubi jeszcze nie wiem :) byle się nie okazało, że ja będę składać, bo lubię puzzle

      Usuń