czwartek, 24 kwietnia 2014

Zwierzakowo

Pies znosi kleszcze. Tak średnio 4 dziennie. Przeraża mnie to tym bardziej, że zakropiony na to badziestwo jest. Na szczęście kocicę omija ta wątpliwa przyjemność, bo to kot tylko domowy. Wychodzi jedynie na parapet okienny a i to jej ostatnio zabrałam przez ptaki. Pod naszym oknem rośnie winogrono i na nim uwił sobie gniazdko ptak. Ma na razie dwa jajeczka i siedzi. Z metr od naszych okien, doskonale go widać. I boję się, że jak kota wlezie na parapet to go wystraszy. W związku z tym ma szlaban na okno. Jak się wyklują, pokażę Wam zdjęcia.

8 komentarzy:

  1. Niestety Sanczez tez znosi choć również jest zakropiony. Zastanawiam się nad obrożą dobrej firmy,ale to koszt 90 zł. Z tym że spokój do jesieni. W zeszłym roku był kropiony i nie miał ani jednego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza na początku tamtergo roku też była kropiona i nie miała, potem zakropiliśmy na jesień, na wrzesień, kiedy jest nowy wysyp i przynosiła. A od obroży nam łysiała. Masa kasy poszła się przejść...

      Usuń
  2. Wiesz jaki to gatunek ptaka ? Tak już z czystej ornitologicznej ciekawości pytam :)
    Kot moich rodzicó w tym roku szaleje i mama co ano znajduje pod drzwiami a to mysz czy też kreta albo ryjówkę. Nawet żaby i jaszczurki sieznalazły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyguglałam sobie, że to drozd śpiewak :)
      Jak miałam kota polowego to też przynosił. Podobno koty w ten sposób chcą pomóc państwu twierdząc, że sobie nie radzą :P

      Usuń
    2. gratuluje umiejetnosci wyszukiwania w google:D Ja ne wiedzialabym co wpisac by znalezc nazwe szukanego ptaka. Zawsze szukam w ksiazkach i przewodnikach :)

      Usuń
    3. wpisałam jaki ptak ma małe niebieskie jajeczka :P

      Usuń
  3. Polecam obróżkę przeciw kleszczom, w zoologach do kupienia za około 8- 10 zł;)

    OdpowiedzUsuń