wtorek, 1 kwietnia 2014

Misz masz tematów

Moja mama, wieczna zwolenniczka garnków emaliowanych kupiła sobie elegancki komplet garnków ze stali. Co prawda kojarzą się jej nadal z aluminiowymi i chodzi i wącha, czy nie śmierdzą, ale nic to, ma, używa. Wiecie, takie z podziałeczkami, 7 warstwowym dnem i innymi ćmojami bojami. Ja od dawna ją namówić chciałam, ale to aluminium w głowie siedziało. W końcu się udało i co? Ja też takie chcę. Na początek chcieliśmy kupić sobie jakiś taki zestaw przeczekaniowy, niekoniecznie od razu Philipiaka czy Zeptera. A tu lipa, bo mi się podoba, kocham je i w ogóle. Coś trzeba wymyślić.

W kwestii mojej kuchni, idąc za ciosem niejako, zrezygnowałam z fioletowych płytek na rzecz fioletowych frontów do szafek. Oczywiście w wysokim połysku. Czemu? Bo nie bardzo wiemy, jak połączyć ten fiolet w kuchni z podłogą w salonie, która fioletowa nie będzie, a piaskowa (jak znajdziemy ciepły odcień płytek). Dodatkowo fronty łatwiej zmienić, niż płytki, jak mi się już znudzą. Nad tym, co będzie na szkle się jeszcze zastanawiamy, bo wrzosy siłą rzeczy odpadły, nie robimy grobowca wizualnego. Pustynia chodzi nam po głowie, jakieś wydmy, czy inna oaza.

Przymierzamy się do tematu Wianków. OStatnio to byliśmy wieki temu, przed ślubem jeszcze. Zastanawiamy się czy w ogóle brać pod uwagę wybranie się i jak to zorganizować. Odpowiem od razu, z dziećmi, bo jakoś nie lubimy ich wykluczać ze swojego życia. Ale myśleć nad czym mamy.

Przymierzam się do otwarcia bloga pseudo kulinarnego, z moimi przepisami, inspiracjami i tak dalej, ale jak we wszystkim, czas, czas, czas...

A w ogóle to dziś 1 kwietnia i 4 rocznica naszych zaręczyn.

6 komentarzy:

  1. Mam Zeptera i Philipiaka i polecam, naprawdę super się gotuje,zdrowiej, bez tłuszczu. Są warte swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I lepiej się myje, nie trzeba skrobać, szybciej i w ogóle mega oszczędność

      Usuń
    2. :) i smacznie - ale z tym beztłuszczu, to nie zawsze ;) ale napewo wystarczy ciut oliwy ,a nie pół butelki :)

      Usuń
    3. Mniej tłuszczu, bo wiadomo, że bez całkiem się nie da

      Usuń
  2. Zgadzam się, Zepter jest super;) U mnie w kuchni to w ogóle taki mix garnkowy jest, bo i Zepter, i zwykłe aluminiowe też się znajdą;)

    OdpowiedzUsuń