środa, 30 kwietnia 2014

Najpiękniejsze słowo świata

Jeśli sądzicie, że najpięniejsze słowo dla rodzica to Mama, albo Tata, to się mylicie. Zdeklasowało je "siusiu". Tak, tak. Córa znów woła na nocnik :) Czasem nie zdążymy do niego dojść i ciut się posiusia, ale i tak jest o niebo lepiej. Nawet, jak na jakieś wyjście zakładałam pieluchę, lub wieczorem, bo na noc nadal pieluchy, to woła. A z nocami też super, coraz więcej całkiem suchych :) Wychodzimy na prostą. Poza tym mały łapserdak liczy do 20, jak chce, bo jak nie chce to i do dwóch nie umie, do stu leci dziesiątkami. Wie, że czegoś jest dwa, czy trzy. Rozpoznaje wszystkie kolory. Ubiera się i rozbiera sama, szczególnie do kąpieli. Pomaga mi przy Synu, przynosi pieluchy, odnosi brudne do kosza, "myje" go. W związku z tym rozmowę czym różni się chłopiec od dziewczynki też mamy za sobą. No i oczywiście gada, jak najęta, całymi zdaniami, monologi takie mówi, że mi szczęka opada. Bawi się w wyobraźni, opowiada, co robi, co ma w rączce, co zbiera i tak dalej... Mówi wierszyki, ostatnio ulubiona to jest "Tu sroczka krupki ważyła".
Moja kochana dziewczynka :)

11 komentarzy:

  1. :) HURRRAAAAA ! :) to taki entuzjazm cioci :) po kądzieli chrzestnej ;) że do przodu...Mała Księżniczka :) całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie;) Jak podczytuję takie notki u Ciebie, to aż mi się tęskni za macierzyństwem...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może ja dla równowagi napiszę o dwóch złośnikach?

      Usuń
  3. Siusiu? ;D Nigdy nie pomyślałabym o tym słowie w kategoriach piękności, no ale mogę się nie znać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie też wolałam, ale jak się musi przebierać parę razy dziennie, zmienia się pogląd na te sprawy :)

      Usuń
  4. Ja odnośnie postu wczesniejszego? Jestes pewna, że reaguje na imię? :) Pytam, bo ja też byłam pewna do dziś, ż emoja reaguje, bo jak mówiłam Julcia to od razu patrzyła, ale... spróbowałam powiedziec inaczej i powiedziałam: Kotek, spojrzała, potem mówie: Maja i też się odwracała, wiec wiem, że moja jeszcze nie reaguje na imię, a na mówiacych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mówiących reaguje, ale na imię reaguje na pewno, bo reaguje inaczej. A czasem coś mówię i nie popatrzy, a na imię się odwróci

      Usuń
    2. No to fajnie :) Ciekawe kiedy moja zacznie reagować :)

      Usuń